آرایش و زیبایی پزشکی و سلامت تفریحی ورزشی خدمات رستوران ها و کافی شاپ علمی آموزشی کالا لوازم خانگی مد و پوشاک مسافرتی گردشگری نرم افزار هنر و تئاتر
صفحه نخست > مقاله های زرین تخفیف > آرایش و زیبایی > چگونه با بوتاکس ابروهای خود را لیفت کنیم؟
چگونه با بوتاکس ابروهای خود را لیفت کنیم؟

چگونه با بوتاکس ابروهای خود را لیفت کنیم؟

یکی از بزرگترین رازهای جوان به نظر رسیدن بازیگران هالیوود، استفاده از بوتاکس است. مواد بوتاکس ابتدا برای دسته های چرمی وسایل و پر کردن مینای دندان به کار می رفتند، اما امروزه به سراغ  آرایش و زیبایی چهره ما آمده اند تا آنچه از پدر و مادر خود به ارث برده ایم تغییر دهند. این مواد برای اینکه بتوانیم لبهای پر، گونه های برجسته و یا چشمان درشت تر و یا ابروهای بالاتر داشته باشیم به ما کمک می کنند. وگوی سبقت استفاده از لوازم آرایشی را ربوده اند.

بوتاکس ابرو6

لیفت ابرو با استفاده از بوتاکس از روش هایی است که روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند چرا که باعث می شود ابروهای شما مشخص تر شده و نواحی چشم شما جوان تر به نظر برسد. ما در این مقاله به چگونگی لیفت ابرو با بوتاکس می پردازیم .شما می توانید تخفیفات سالن های زیبایی این روش را در وب سایت زرین تخفیف بیابید.

 لیفت ابرو با استفاده از بوتاکس چیست؟

"بوتاکس" در اینجا در واقع نوعی جراحی است: لیفت ابرو واقعی ، که به آن لیفت پیشانی نیز گفته می شود ، یک عمل جراحی است که شامل بلند کردن فیزیکی عضلات و بافت زیرپوستی ، و بالا بردن ناحیه ابرو در این روند است. لیفت ابرو بوتاکس اثر مشابهی - بدون استفاده از جراحی تهاجمی - بدست می آورد.

بوتاکس ابرو1

بیماران اغلب هنگام درخواست لیفت ابرو با بوتاکس به عکسهای خانم بلا حدید مراجعه می کنند و از پزشک می خواهند شبیه آن را برایشان انجام دهد، هرچند این مدل هرگز نگفته است که این عمل را روی ابروهایش انجام داده است.

بیشتر بخوانید

                       همه چیز درباره لیفت ابرو و تفاوت آن با لمینت ابرو

یک دکتر متخصص پوست در مورد روش بوتاکس ابرو توضیح می دهد: "لیفت ابرو با بوتاکس روشی است که شما با استفاده از توکسین به ابروها لیفت موقت می دهید". با استفاده از ماده تزریقی برای نرم کردن ماهیچه ها، عضله پیشانی را به سمت بالا کشیده و بین سه تا پنج ماه ابروها را به حالت لیفت نگه می دارید.

چرا لیفت ابرو بوتاکس اینقدر محبوب است؟

دکتر لیوتا می گوید: "قطعاً این تقاضا به دلیل شباهت یافتن به افراد مشهور افزایش یافته است ، علاوه براینکه فیلترهای اینستاگرام، تمایل به افزایش قوس ابرو دارند." این تقاضا چقدر زیاد است؟ وی می گوید: "من روزانه حدود  پنج الی ده  لیفت ابرو با بوتاکس انجام می دهم ، که این کار را به تنهایی یا در ترکیب با سایر روش های تزریقی انجام می دهم."

بوتاکس ابرو2

دکتر زایکنر می گوید: "در حال حاضر شکل محبوب ابروها قوسی است." "بیماران این تصاویر را از طریق رسانه ها و اینترنت می بینند. آنها می پرسند چه کاری می توانند برای باز کردن چشم ها و بالا بردن ابروهای خود انجام دهند - حتی بسیاری به طور خاص لیفت ابرو با بوتاکس را درخواست می کنند." پلک بزرگتر در اثر لیفت، به معنای داشتن یک بوم بزرگتر برای آرایش چشم است. شما می توانید تخفیفات پزشکان لیفت ابرو با بوتاکس را در زرین تخفیف بیابید.

چه کسی باید لیفت ابرو بوتاکس را انجام دهد؟

دکتر لیوتا می گوید: "هر کسی کاندیدای لیفت ابرو با بوتاکس است." "نکته شگفت انگیز - و آزار دهنده - در مورد بوتاکس دائمی نبودن آن است. شما می توانید آن را امتحان کنید ، و اگر دوست ندارید ، دیگر آن را تکرار نکنید." اگر ننتیجه بگیرید که این روش برای شما مناسب است ، کلا 30 ثانیه طول می کشد ، و هیچ کبودی یا خراشی ایجاد نمی کند (اگرچه ممکن است قرمزی اولیه یا برجستگی های کوچک در محل تزریق وجود داشته باشد ، که کاملا طبیعی است).

بوتاکس ابرو 3

با این حال ، دکتر لیوتا می گوید: "لیفت ابرو بوتاکس یک هنر است و شما باید به دنبال یک متخصص باشید." "اگر بوتاکس نادرست قرار داده شود ، در واقع می تواند قوس ابرو را صاف کند و حتی می تواند به افتادگی پلک منجر شود." مثل همیشه ، مهم است که در مورد یافتن یک پزشک معتبر تحقیق کنید.

کاربرد بوتاکس ابرو در درمان:

بوتاکس علاوه بر زیبایی کاربردهای درمانی نیز دارد.  افتادگی پلک، تعریق بیش از حد پیشانی ، درمان سردردهای ناشی از میگرن و اختلالات عصبی از جمله مواردی هستند که با تزریق بوتاکس قابل درمان هستند.

بوتاکس را بیشتر در چه نواحی تزریق می کنند؟

بهترین نتایج حاصله از بوتاکس در قسمت بالایی صورت یعنی در ناحیه ابرو و پیشانی است. بعد از انتخاب جراح زیبایی، در صورت نیاز ممکن است برای بررسی واکنش بدن شما، مقداری از بوتاکس جهت تست به شما تزریق شود، سپس بعد از آن که بدن شما واکنش نشان نداد تزریق اصلی انجام شود.
تزریق بوتاکس  توسط سوزن های بسیار ریز انجام می شود و اگر در این مورد دچار استرس هستید حتما قبل از تزریق، این مورد را به پزشک اطلاع دهید. دوره نقاهت پس از تزریق هم بین 1 الی 2 هفته می باشد.

بوتاکس ابرو4

بوتاکس ابرو چه عوارضی می تواند داشته باشد؟

  • قرمزی و تورم؛

              معمولا بعد از هر جراحی قرمزی و تورم در ناحیه مورد نظر ایجاد میشود که بعد از گذشت چند ساعت برطرف خواهد شد. برای برطرف کردن                    قرمزی و تورم می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

  • سردرد

            بیشترین عوارض بعد از بوتاکس سردرد و قرمزی است؛ یعنی بسیاری از مراجعه کنندگان این عوارض را بعد از انجام بوتاکس دارند. استرس                      میتواند از علت های سردرد بعد از بوتاکس ابرو باشد. .

  • کبودی

            به دلیل اینکه برخی از متخصصان نمی توانند محل عروق خونی را به خوبی تشخیص دهند، ممکن است عروق خونی اصلی سوراخ شوند و                      موجب کبودی شوند. بنابراین قبل از بوتاکس و جوانسازی حتما یک متخصص با تجربه را انتخاب کنید.

نکات مهم قبل از بوتاکس ابرو:

بوتاکس ابرو5

قبل از بوتاکس ابرو به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • دو هفته قبل از تزریق بوتاکس از مصرف داروهای مسکن مانند بروفن خودداری نمایید.
  • دوهفته قبل از بوتاکس از مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی خودداری کنید
  • در روز تزریق بوتاکس از آرایش کردن خودداری کنید
  • در صورتی که بیماری خاصی دارید حتما پیش از انجام بوتاکس با پزشک خود مطرح نمایید.

نکته :

      انجام بوتاکس برای بانوان باردار خطرناک است. پس بهتر است تزریق بوتاکس را به بعد از زایمان موکول کنید.

هزینه لیفت ابرو بوتاکس چقدر است؟

بوتاکس ابرو 6

  • قیمت و هزینه بوتاکس صورت و بوتاکس ابرو با توجه به ناحیه تزریقی متفاوت است. از عوامل تاثیر گذار در قیمت بوتاکس می توان به اندازه        ناحیه مورد نظر، دوز ماده مورد نیاز برای تزریق و میزان عمق چروک در ناحیه مورد نظر اشاره نمود.
  • برای بوتاکس خط اخم های بسیار عمیق است و از بین بردن چروک بین دو ابرو نیاز است تا از واحدهای بیشتری برای تزریق استفاده کرد بنابراین قیمت بوتاکس ابرو بیشتر است. 

به شما توصیه می کنیم قبل از مراجعه به پزشک برای تزریق بوتاکس برای دیدن تخفیفات این مراکز به وب سایت زرین تخفیف سری بزنید. و تخفیفات تزریق بوتاکس را ببینید.

اولین نفری باشید که نظر می‌دهید افزودن نظر +
برچسب های مرتبط

آگهی های مشابه چگونه با بوتاکس ابروهای خود را لیفت کنیم؟