آرایش و زیبایی پزشکی و سلامت تفریحی ورزشی خدمات رستوران ها و کافی شاپ علمی آموزشی کالا لوازم خانگی مد و پوشاک مسافرتی گردشگری نرم افزار هنر و تئاتر
صفحه نخست > مقاله های زرین تخفیف > آرایش و زیبایی > معروف ترین مارک های آرایش و زیبایی که هرخانومی باید بشناسد
معروف ترین مارک های آرایش و زیبایی که هرخانومی باید بشناسد

معروف ترین مارک های آرایش و زیبایی که هرخانومی باید بشناسد

آرایش و زیبایی جزء جدا نشدنی از احساس زنانگی و راضی کردن حس زیبا دوستی است که میان لوازم ارایشی بانوان جریان دارد.شرکت های آرایش و زیبایی زیادی در سراسر دنیا به تولید لوازم ارایشی پرداخته اند و حس اعتماد به نفس در افراد را بالا برده  و باعث شده اند افراد با حضور در اجتماعات احساس زیبایی و جذاب بودن داشته باشند.بهترین و معروفترین برند های لوازم ارایشی جهان که میتوانند این احساس را به بهترین شکل پوشش داده و زیبایی مورد نظر را بوجود اورند.آن چه که در استفاده از لوازم ارایش وزیبایی مورد توجه قرار گیرد، محصولات ارایش و زیبایی دارای مواد طبیعی است که برای پوست افراد مناسب باشد.در ادامه شما را با لیستی از بهترین برندهای آرایش و زیبایی که از شهرت بسزایی برخوردارند آشنا خواهیم کرد. و شما می توانید تخفیفات آرایش و زیبایی را در وب سایت زرین تخفیف  بیابید.

Clinique برند کلینیک:

کلینیک

این برند درسال 1968 توسط دکتر نرمان اورنتریچ و کاول فیلیپس  در امریکا شروع به تولید محصولات آرایش و زیبایی با کیفیت و ایمن وبدون آلرژی برای انواع پوست و بدون عطر کرده است.برند کلینیک اولین محصول تولید شده ضد آلرژی پوست در دنیاست. وابسته به شرکت کلیلنیک ازبهترین برندهای لوازم آرایش و زیبایی 2019 آمریکاست.

 Macبرند مک :

مک

این شرکت در سال 1984  توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در تورنتو تاسیس شد و و با شروع کارش همواره از پیشگامان این صنعت بوده است. خلاقیت و تنوع پایه و اساس محصولات این برند است.برند مک برندی است که تحسین تمامی افراد را برانگیخته و موجب رضایت تمامی علایق و سلیقه ها شده است. برند مک دارای مشتریانی چون لیدی گاگا و ویکتوریا بکهام  و لیزا ماری است که به ستایش محصولات آرایش و زیبایی این شرکت میپردازند.وجه تمایز و برتری محصولات برند مک تنوع، خلاقیت و روی مد بودن آن می باشد. این برند لوازم آرایش و زیبایی محصولات متنوعی را برای مشتری هایش طراحی کرده که برای مراقبت های پوستی مناسب می باشند.این برند برای چندین سال متوالی در میان سه برند برتر جهانی لوازم آرایش و زیبایی جای داشته  است. . محصولات این کمپانی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر فرد با هر سلیقه ای بتواند از آن‌ها استفاده کرده و لذت ببرد.

مک با موفقیت هایی که در تولید محصولات با کیفیت داشت، در خانواده لوازم آرایش و زیبایی لادرقرار گرفت.            Estée Lauder

شما می توانید تخفیفات این برند و مراکزی که از این برند برای مشتریان خود استفاده می کنند را درسایت زرین تخفیف  بیابید.

Maybelline  برند مایبیلین:

مایبیلین

در سال ۱۹۱۵ میلادی توسط یک کارآفرین جوان به نام توماس لیل ویلیامز ایجاد شد و از بهترین مارک‌های لوازم آرایشی جهان به شمار می‌رود. توماس متوجه شده بود که خواهر جوانترش که نامش میبل بود؛ از ترکیب ذغال سنگ و وازلین بر روی مژه‌های خود استفاده می‌کند تا آن‌ها را سیاه‌تر ساخته و نگاهی جذاب از میان دریچه‌های نورانی چشم‌هایش ایجاد کند.این چیزی بود که به ویلیامز برای ساخت ریمل، الهام بخشید. وی نام برند خود را برای یاد کردن از ریمل خانگی خواهرش، مایبلین نهاد.این برند یکی از برترین برندهای لوازم آرایش و زیبایی در جهان محسوب می‌شود و بسیار مورد توجه  Miranda Kerr، Adrianna Lima و Gigi Hadid.قرار دارد.

 پالت پنکیک و رژ گونه‌ی آن فوق العاده به نظر می‌رسند وفیکساتور آرایش میبلین نیز با کیفیت بالا و قدرت حفظ آرایش عرضه می‌گردد. شرکت میبلین اولین بار در سال 1996 کار خود را با تولید ریمل آغاز کرد اما اکنون یکی از بهترین برندهای لوازم آرایش و زیبایی در آمریکاست. این برند همیشه خود را با به روزترین مدها تطبیق می دهد. جالب است بدانید که این محصول اولین  لوازم آرایش وزیبایی مختص چشم بود.

بیشتر بدانید:مهمترین مراکز فروش لوازم آرایش و زیبایی در تهران بشناسیم

Oriflameبرند اوریفلیم:

اوریفلیم

برند آرایش و زیبایی اوریفلیم در سال 1967  توسط دو برادر سوئدی تأسیس شد و یکی از برترین شرکت ها در زمینه لوازم ارایش وزیبایی شرکت اوریفلیم است و شهرت زیادی را در بین برندهای آرایش وزیبایی دارد.اوریفلیم  محصولات زیبایی را در زیرشاخه های پوست، مو و لوازم آرایش ارائه میکند این محصولات برای رفع نیازهای مختلف انواع پوست ساخته می‌شد. لوازم آرایش این برند که از ترکیبات قوی بهره می‌بردند، پس از استفاده پوست را نرم‌تر، لطیف‌تر و سالم‌تر می‌ساختند.این شرکت مقداری از در آمد امور خیریه می کند.

 

L’Oreal Groupبرند لورئال گروپ :

لورئال گروپ

این برند در سال 1909 توسط شیمیدان فرانسوی  یوجین شوولر در کشور فرانسه تأسیس شد لوریل گروپ بهترین برند در صنعت لوازم آرایش و زیبایی لوریل گروپ است که دارای تنوع محصولی بیش از 500 عنوان است . این شرکت ابتدا به تولید رنگ مو و سپس به تولید محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، عطرهای متنوع و ... پرداخت. وقتی صحبت از زیبایی می شود، برند فرانسوی لورئال حرف اول را می زند.. این برند لوازم آرایشی معتقد است که ارتباط نزدیکی بین زیبایی و تنوع وجود دارد ، پس تلاش میکند , محصولات آرایشی تولید کند که متناسب با تنوع سلایق مصرف کنندگان آن باشد.

 

 

Chanelبرند شنل :

شنل

برند شنل میان بهترین مارک‌های لوازم آرایش وزیبایی جهان جای دارد، در سال ۱۹۰۹ میلادی به وسیله‌ی گابریل کوکو شنل تاسیس گردید. مد و پوشاک شنل فرانسوی موفقیت‌های زیادی به دست آورد.این برند در بخش لوازم آرایش وزیبایی نیز قدم‌های بزرگی برداشته و محصولاتی باکیفیت بالا ارائه کرد.در سال ۱۹۲۴ میلادی خط تولید محصولات  آرایشی و زیبایی شنل شروع به کارکرد.کوکو شنل یکی از بهترین برند لوازم‌آرایش وزیبایی و فشن طرز اول دنیا را در دنیای مد آرایشی معرفی کرد. شنل در بازه زمانی ۱۹۲۰ تا ۲۰۱۳ توانست ۵۴ عطر و اودکلن را دنیای مد معرفی کند. شنل یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوازم‌ آرایش و زیبایی را دارد و می‌توان گفت یکی از با تجربه‌ترین برند ها در این زمینه است.لوازم لوکس برند شنل به اندازه لباس‌های طراحی شده‌اش شیک و زیبا هستند. طبق تحقیقات به عمل آمده برند شنل از حیث فروش لوازم آرایشی در رتبه نهم جهان می ایستد و به طور کل در فروش محصولات زیبایی در رتبه پنجم قرار دارد.محصولات زیبایی لوکس برند شنل به اندازه لباس‌هایی که طراحی و تولید این برند است، به روز و زیبا است.

Narsبرند نارس :

نارس

در سال 1994 شخصی به نام نارس که ارایشگر و عکاس حرفه ای بود برند لوازم ارایش و زیبایی خودرا بعنوان یک کمپانی فرانسوی تاسیس کرد.در ابتدا این کمپانی کار خود را با تولید 12 نوع رژ لب بسیار کوچک شروع کرد و در حال حاضر به یکی از بهترین برند های لوازم ارایش و زیبایی دنیا تبدیل شده است. شما می توانید تخفیفات مراکز خدمات که از این برندبرای مشتریان خود استفاده می کنند را در سایت زرین تخفیف  بیابید.

 

 

 

اولین نفری باشید که نظر می‌دهید افزودن نظر +
برچسب های مرتبط

آگهی های مشابه معروف ترین مارک های آرایش و زیبایی که هرخانومی باید بشناسد