آرایش و زیبایی پزشکی و سلامت تفریحی ورزشی خدمات رستوران ها و کافی شاپ علمی آموزشی کالا لوازم خانگی مد و پوشاک مسافرتی گردشگری نرم افزار هنر و تئاتر
صفحه نخست > مقاله های زرین تخفیف > آرایش و زیبایی > مهمترین مراکز فروش لوازم آرایش و زیبایی در تهران بشناسیم
مهمترین مراکز فروش لوازم آرایش و زیبایی در تهران بشناسیم

مهمترین مراکز فروش لوازم آرایش و زیبایی در تهران بشناسیم

امروزه  بازار لوازم آرایشی  در بازار تهران رونق بیشتری نسبت به گذشته دارد یکی از مهمترین نکات که خانمها در زمان خرید لوازم ارایش و زیبایی باید به ان توجه داشته باشند خرید لوازم آرایشی با کیفیت در مراکز معتبر است.ازانجا که محصولات آرلیش و زیبایی به طور مستقیم با سلامت خانمها در ارتباط است. از این رو کیفیت محصول و مکانی که  لوازم ارایشی از آن  تهیه میشود بسیار حائز اهمیت است. اگر می خواهید با مراکز فروش لوازم آرایش و زیبایی تهران را بشناسید با ما همراه شوید .ما در این مقاله به معرفی مهمترین مراکز فروش لوازم آرایش و زیبایی می پردازیم . همچنین شما می توانید تخفیفات لوازم آرایش و زیبایی را در وب سایت زرین تخفیف بیابید.

آرایشی

برای اینکه بهترین و با کیفیت ترین لوازم آرایش و زیبایی را تهیه کنید و از سلامت ان مطمئن شوید باید به موارد زیر دقت کنید:

  • مواد اولیه .
  • برند

     بیشتر بدانید:معروف ترین مارک های آرایش و زیبایی که هرخانومی باید بشناسد

  • نوع و رنگ پوست
  • نظریات مشتریان

خرید لوازم ارایشی تجربه ای هیجان انگیز و جذاب است که بدلیل تنوع محصولات بازار ممکن است شمارا دچار سردرگمی کند ازاین رو در این بخش آدرس فروشگاهای لوازم ارایش و زیبایی تهران را در اختیار شما قرار میدهیم تا چنانچه قصد خرید دارید بتوانید در کمترین زمان ممکن به اطلاعات انها درسترسی پیدا کنید. ما به شما وب سایت زرین تخفیف را توصیه می کنیم.

 کوچه مروی (راسته مروی):

کوچه مروی از محله هایی است که از قدیم محل فروش لوازم بهداشتی و آرایش و زیبایی بوده است.راسته مروی از مراکز بزرگ فروش لوازم ارایشی است  بدنیست بدانید کوچه مروی به فلافلی قدیمی و خوراکی های لوکسش نیز معروف است.شایان ذکر است کوچه مروی نسبت به بازار منوچهری تفاوت قیمتی ندارد. راسته مروی شرقی _غربی است. یعنی از غرب به خیابان ناصر خسرو و مقابل شمس العماره شروع میشود و به خیابان پا منار خاتمه پیدا میکند.

لوازم آرایشی

برای دسترسی به کوچه مروی از طریق مترو می‌توانید مترو پانزده خرداد پیاده شوید و پس از ده دقیقه پیاده‌روی در خیابان پانزده خرداد به خیابان ناصر خسرو و سپس به محله‌ی کوچه مروی که در سمت راست شما قرار دارد برسید. البته اگر اهل پیاده روی نیستید مسیر  بین ایستگاه مترو و خیابان ناصر خسرو را نیز می‌توانید با کالسکه یا ماشین های تهران قدیم طی کنید. همچنین می‌توانید در ایستگاه مترو امام خمینی نیز پیاده شده و پس از پانزده دقیقه پیاده‌روی در خیابان ناصر خسرو به کوچه مروی برسید. شما می توانید تخفیفات لوازم آرایش و زیبایی را می توانید در وب سایت زرین تخفیف بیابید.

بازار بزرگ تهران:

اگر قصد خرید لوازم آرایشی به صورت عمده برای فروشگاه خود را دارید بازار بزرگ تهران واقع در جنوب تهران در محله‌ی پانزده خرداد یکی از اصلی‌ترین مراکز فروش لوارم آرایشی و بهداشتی به صورت عمده در تهران است که دسترسی به آن از طریق مترو پانزده خرداد بسیار آسان است.

فروش محصولات آرایشی

کسانی که دارای فروشگاهای لوازم ارایشی و زیبایی هستند کاملا واقفند که بین قیمت لوازم ارایشی  بازار بزرگ و بازار بانه اختلاف چندانی نیست چه بسا خرید از بازار بزرگ تهران بسیار برای شما به مقرون به صرفه تر باشد. یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی ایران، بدون هیچ شک و تردیدی بازار بزرگ تهران است که از آن با نام بازار ۱۵ خرداد نیز یاد می شود. شما می توانید تخفیفات لوازم آرایش و زیبایی را در زرین تخفیف بیابید.

از نظر موقعیت مکانی بازار بزرگ تهران در بخش جنوبی پایتخت واقع شده است و از سمت جنوب به مولوی، از غرب به گلوبندک، از شمال به پامنار و از شرق به آبمنگول و کوثر محدود می شود.

دسترسی به بازار بزرگ تهران با استفاده از مترو:

برای این که بتوانید با استفاده از مترو به بازار بزرگ تهران دسترسی پیدا کنید، می توانید خود را به خط شماره ۱ مترو تهران یعنی خط تجریش به کهریزک رسانده و در این مسیر در ایستگاه ۱۵ خرداد پیاده شوید و با کمی پیاده ‌روی خود را به بازار ۱۵ خرداد رسانید.

دسترسی به بازار بزرگ تهران با استفاده از تاکسی:

اگر حمل و نقل درون شهری با استفاده از تاکسی را ترجیح می دهید، می توانید از صادقیه و یا آزادی سوار تاکسی های خطی شده و با استفاده از این تاکسی ها خود را به بازار بزرگ‌ تهران رسانید.

دسترسی به بازار بزرگ تهران با استفاده از اتوبوس های بی آر تی:

اگر دوست دارید تا با استفاده از خطوط بی آر تی به بازار بزرگ تهران رسیده و از آن بازدید کنید، می توانید خود را به خط تجریش-راه آهن رسانده و در ایستگاه منیریه یا امام خمینی از اتوبوس های بی آر تی پیاده شوید. سپس با کمی پیاده روی یا با استفاده از تاکسی و اتوبوس به سمت خیابان پانزده خرداد حرکت کنید.

تمامی وسایل حمل و نقل عمومی شما را به بازار بزرگ تهران خواهند رساند اما نکته بسیار مهم این است که شما با کدام یک از این وسایل راحت تر هستید و دسترسی شما به کدام یک از این وسایل حمل و نقل عمومی راحت تر است.

بازار منوچهری:

اگر از خانم‌های تهرانی سراغ یک خیابان برای خرید لوازم آرایش و زیبایی در تهران را بگیرید. قطعا یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها‌ خیابان منوچهری تهران می‌باشد.اسم لوازم آرایشی که می آید .بازار منوچهری برای همه آشناست.ا ز این راسته می توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی را با هر برندی تهیه کنید.این بازار از قدیم به بورس کیف و لوازم آرایشی مشهور بود. شما اینجا می‌توانید همه برند‌های آرایشی را پیدا کنید.

فروش لوازم آرایش

خیابان منوچهری میان خیابان فردوسی و سعدی قرار گرفته است.

مترو فردوسی:

   از این مترو تا خیابان منوچهری با ماشین حدود ۱۰ دقیقه و پیاده حدود یک ربع فاصله است

مترو دروازه دولت:

ازاین خط مترو با اتومبیل حدودا 5 دقیقه و پیاده حدودا 10 دقیقه فاصله است

مترو سعدی :

حدفاصل این منوچهری با خط مترو سعدی با اتومبیل حدودا 10 دفیفه و پیاده تقریبا 15 دقیقه است.

بازار مدرن  مرجان تهران:

«بازار بزرگ مرجان» مرکز خریدی سه طبقه ست که 120 واحد تجاری داره و تنها پاساژ تخصصی لوازم آرایش و زیبایی مارک خارجی در بازار تهران است. در این مرکزمیتوانید با خیالی اسوده کلیه لوازم اعم از محصولات بهداشتی پوست و مو ناخن و انواع تجهیزات و دستگاهها را تهیه کرد.

 مرکز فروش لوازم آرایش و زیبایی

این مرکز با داشتن پارکینگ اختصاصی خیال شمارا اسوده میکند. و تخفیفات برخی از مراکز فروش و زیبایی این مرکز را ،شما می توانید در وب سایت زرین تخفیف بیابید.

 

اولین نفری باشید که نظر می‌دهید افزودن نظر +
برچسب های مرتبط

آگهی های مشابه مهمترین مراکز فروش لوازم آرایش و زیبایی در تهران بشناسیم