آرایش و زیبایی پزشکی و سلامت تفریحی ورزشی خدمات رستوران ها و کافی شاپ علمی آموزشی کالا لوازم خانگی مد و پوشاک مسافرتی گردشگری نرم افزار هنر و تئاتر
صفحه نخست > مقاله های زرین تخفیف > آرایش و زیبایی > همه چیز درباره لیفت ابرو و تفاوت آن با لمینت ابرو
همه چیز درباره لیفت ابرو و تفاوت آن با لمینت ابرو

همه چیز درباره لیفت ابرو و تفاوت آن با لمینت ابرو

در دنیا امروز زیبایی پوست انسان از زیبایی لباس و دیگر چیزهای او گاهی اوقات مهمتر میشود.زیبایی صورت را نمیتوان به راحتی تغییر داد و این موضوع مرتبط است به زندگی اجتماعی افراد.انچه در جهان غیر قابل انکارمیباشد، زیبایی صورت  است. با بالا رفتن سن تغییرات زیادی در چهره انسان ایجاد می شود. انسان همواره علاقه به زیبایی و زیبا دیده شدن دارد. پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین پزشکی در حوزه جراحی زیبایی، بسیاری از دغدغه های انسان را در زمینه زیبایی حل کرده است. ما در این مقاله سعی داریم به شما اطلاعاتی درباره لیفت ابرو بدهیم همچنین شما می توانید برای آشنایی هر چه بیشتر مراکز انجام لیفت  ابرو و تخفیفات این مراکز به صفحه آرایش و زیبایی وب سایت زرین تخفیف  مراجعه نمایید.هزینه کمتری برای زیبا ترشدن چهره خود بپردازید.

لیفت ابرو1

لیفت ابرو چیست؟

با افزایش سن، پوست پیشانی خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و ابروها دچار افتادگی می شوند. . افتادگی ابرو در افراد سبب می شود چشم ها خسته، عصبی و چهره فرد عبوس و افسرده به نظر برسند.افراد برای ایجاد تعادل در صورت، تغییر چهره و درشت تر و بازتر شدن چشم ها در ابروهای خود مداخله می کنند. ابرو به عنوان یکی از مولفه های بسیار مهم در زیبایی ما شناخته شده است در واقع این موهای  کوتاه و باریک ، نقش بسیار پر رنگی در آرایش و زیبایی ما ایفا می کنند . همان طور که می دانید حالت و مدل ابرو از قدیم تا کنون تغییرات بسیاری داشته است.از طرف دیگر،سایه ابروها روی چشم، باعث ایجاد تصویری خشمگین از فرد می شود. بنابراین، برای از بین بردن این سایه و ایجاد چهره ای جوان و روشن از لیفت ابرو استفاده می شود. لیفت ابرو با توجه به سن،برای از بین بردن خطوط پیشانی و خطوط عمیق بین دو ابرو انجام می شود.

چرا لیفت ابرو

بالاکشیدن ابرو ها سبب خوش فرم شدن و یکسان شدن ابروها، باز شدن چهره، برطرف شدن چین و چروک های زیر ابرو و درشت تر شدن چشم و باعث جوان تر شدن  می شود.عوامل اصلی برای انتخاب روش لیفت ابرو برای افراد مختلف عبارت است از:

  • هدف و انگیزه فرد از انجام لیفت ابرو دارد؛
  • میزان افتادگی ابروها در فرد؛
  • مقدار چین و چروک های پیشانی؛
  • چین و چروک ها و خطوط بین ابروها؛
  • حالت چهره فرد
  • جنسیت فرد
  • ارتفاع پیشانی

حالت چهره فرد و انتخاب روش مناسب برای لیفت ابرو:

در صورت های کشیده و باریک ابروهای صاف سبب جذابیت بیشتر چهره می شود. صاف بودن ابروهای فرد در این حالت سبب می شود که چهره او درازتر دیده نشود. در صورت هایی که حالت گرد و بیضوی دارد، ایجاد قوس و حالت کمانی در ابروها چهره فرد را جذاب تر می کند. بنابراین انتخاب روش مناسب برای لیفت ابرو و بالا بردن آن، بستگی به حالت چهره صورت فرد نیز دارد.

ارتفاع پیشانی و روش لیفت ابرو:

روش لیفت ابرو

ارتفاع پیشانی در انتخاب روش لیفت ابرو از بین انواع روش های لیفت ابرو مؤثر است. به عنوان مثال افرادی که ارتفاع پیشانی در آن ها کمتر از ۷ سانتی متر است و دارای چین و چروک های فراوان بین ابروها هستند، روش لیفت ابرو با استفاده از آندوسکوپی، مناسب تر از سایر انواع روش های لیفت ابرو است. در لیفت ابرو با استفاده از آندوسکوپی علاوه بر اینکه ابرو به سمت بالا کشیده می شود، چین و چروک های ناشی از اخم بین دو ابرو نیز  محو می شوند. لیفت ابرو نام عمل زیبایی است که برای از بین بردن چروک پیشانی و خطوط روی بینی و مابین چشم ها انجام می گیرد. و برای آرایش و زیبایی افراد مفید است.

لیفت ابرو با مواد چیست ؟

مواد لیفت ابرو

به احتمال زیاد این سوال ذهنتان را به خود مشغول کرده است که اصلا مواد لیفت ابرو چیست ؟ لیفت ابرو با مواد ، تکنیک جدیدی است برای حالت دادن ابروها و مرتب کردن انها و به شما در تحقق رویای داشتن ابرو و مدل اشفته یه به اصلاح مدل هالیودی کمک میکند. شایان ذکر است بااین مدل به راحتی میتوان به مدل اشفته و مرتب دست یافت. در واقع یک فرآیند گیاهی کراتینه است این مواد  دارای پیگمنتهای رنگی هستند که بر روی ابرو یا مژه قرار می گیرد موی ابرو و مژه ها را حجم تر می کند و رنگ مژه و ابرو را پر رنگ تر و تیره تر می کنند با این شیوه ابرو ها و مژه ها واضح تر میشوند و ابرو ها حالت زیبایی به ابرو می دهد افردی که ابرویی افتاده ای دارد باید حتماً به فکر لیفت ابرو باشند. برای این که لمینت ابرو برای ابرو های افتاده تأثير چندانی نخواهد داشت.در روش لیفت با مواد لیفت ابرو ها به سمت بالا مرتب می شود و دیگر نیاز به صرف کردن زمان زیادی برای سامان دادن به ابروهایتان نیست  با این روش شما با مواد ارگانیک و بی خطر به نتیجه دلخواه خود دست می یابید. لیفت ابرو بدون جراحی کاری که با ماده های ارگانیک و تقویتی انجام میشود،در واقع مواد لیفت ابرو و لیفت مژه ، مواد یکسانی می باشند و در واقع تنها تفاوت موجود میان آنها ، نحوه استفاده از این مواد است . البته مواد لیفت ابرو به این دلیل که ارگانیک و معدنی هستند بعد از تماس با مو های ابرو آن ها را ضخیم تر و مشکی تر می کنند و حالتی منظم  و به شکل هاشوری به سمت بالا به ابروها می دهد. مواد لیفت ابرو معمولا طبیعی و کاملا گیاهی بوده به همین دلیل استفاده از آنها سبب ریزش در موهای ابرو نخواهد شد.

بهترین مواد لیفت ابرو کدام است؟

مواد لیفت ابرو 2

بهترین مواد لیفت ابرو نه تنها به موهای ابرو شما آسیب نخواهد زد بلکه سبب تقویت آنها نیز می شود. در برخی از مواقع زمانی که بخشی از ابروی فرد دچار ریزش باشد، پیشنهاد می شود که از این روش برای تقویت موهای تحت ریزش استفاده میشود.اصولا مواد لیفت ابرو  تشکیل یافته از مواد مختلفی است که قسمت عمده آن را کراتین شکل می‌دهد. این ماده بر اثر ماندن روی ابروها تا حد زیادی به پایه ابرو  نفوذ می‌کند و همانند چیزی شبیه کراتینه کردن موهای سر عمل می کند.لیفت ابرو دلوکس کره ای از محلول ولوسیون هایی که دارای کراتین است تشکیل شده که ابروها و موژها را تقویت و پر می کند.  (لوسیون و چسب و سایر لوازم کیت لیفت مژه دلوکس کاملا بی ضرر هستند و ضامن سلامت و زیبایی چشم و مژه ها می باشد). از مهم ترین ویژگی های برند لیفت دلوکس، پدهای سیلیکونی ضد حساسیت می باشد. در صورتی که خرید مواد لیفت ابرو ناآگاهانه و بدون شناخت مواد اصلی صورت بگیرد می تواند خساراتی جبران ناپذیر به ابروها وارد نماید. شما می توانید تخفیفات مواد لیفت ابرو را در وب سایت زرین تخفیف بیابید.

بیشتر بدانید:

 بهترین برند در این حوزه محصولات امریکایی هستند برند های چون بیوتاج و گلوبال محصولات خوبی برای لیفت ابرو هستند  هر چند قیمت این محصولات بسیار گران است و کمتر سالن آرایشی چنین هزینه ای را متقبل می شود. مواد لیفت ابرو اصل اگرچه قیمت بیشتری دارند ولی با توجه به کارایی مطلوبی که خواهند داشت قطعا تاثیر بسزایی در ماندگاری ابرو شما خواهد داشت ودر مقابل ان مواد ارزان قیمت و تقلبی چینی برای لیفت ابرو در بازار فراوان هستند این مواد به شدت موجب اسیب رساندن و ریزش ابرو میشود.  باید به این نکته نیز توجه کرد که در صورت پیش آمدن این مورد از عوارض لیفت ابرو با مواد ، مدت زمان افتادن و رشد مجدد مژه ها اغلب 40 روز به طول خواهد انجامید.

مزایای لیفت ابرو چیست؟

مزایای لیفت ابرو

از جمله مزایای لیفت ابرو که تاثیر به سزایی در آرایش و زیبایی افراد دارد می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • همزمان مرتب و تقویت شدن ابروها بدون هیچگونه اسیبی
  • جوانتر و شاداب تر شدن چهره فرد
  • یکسان کردن فرم ابروها
  • درشت تر و بازتر شدن چشمها
  • از بین بردن خطوط پیشانی و خطوط عمیق بین دو ابرو

عوارض لیفت ابرو چیست؟

معایب لیفت ابرو

از جمله عوارض لیفت ابرو می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • جای زخم
  • بی حسی دائمی یا موقت پوست در ناحیه پیشانی یا قسمت بالایی پوست
  • عدم تقارن در موقعیت قرار گیری ابروها
  • موقتی بودن

با در نظر گرفتن مواد لیفت ابرو چه تفاوتی بین لیفت و لمینت ابرو موجود است؟

لیفت ابرو6

در روش لیفت ابرو ها به سمت بالا کشیده خواهد شد و این باعث میشود برخی از نواقص ابرو که زیبایی انرا ازبین برده است رفع شود.استفاده از این روش هیچ گونه عوارضی ندارد و کاربران عزیز میتوانند با اطمینان خاطر آن را در اولویت قرار دهند. از آنجا که مواد به کار رفته در این زمینه دارای کراتین است، این امر در مرحله ی بعدی سبب تقویت موهای ابرو می شود. محدد تاکید می شود که در سالن های آرایش و زیبایی مطمئن اقدامات لیفت ابرو را انجام دهید تا از عوارض های احتمالی آن در امان باشید. شما برای مشاهده تخفیفات سالن های زیبایی می توانید در وب سایت زرین تخفیف  جستجو کنید.

چه افرادی نیاز به لیفت ابرو دارند؟

  • افرادی که ابروهای افتاده دارند
  • کسانی که خطوط عمیق در پیشانی دارند
  • کسانی که خطوط عمیق بین دو ابرو دارند

لیفت ابرو با چه روشهایی قابل انجام است؟

لیفت ابرو5

لیفت ابرو با روش های مختلفی انجام می شود. این روش ها عبارتند از:

  • لیفت ابرو با نخ
  • لیفت ابرو با جراحی
  • لیفت ابرو با استفاده از بوتاکس
  • بالا کشیدن ابرو با تزریق ژل
  • لیفت ابرو با لیزر
  • لیفت ابرو به روش هایفوتراپی
  • لیفت ابرو با RF 
  • لیفت ابرو به روش اولتراپی
  • لیفت ابرو با جراحی آندوسکوپی

لیفت ابرو با نخ:

 با استفاده از جایگذاری نخ های کلاژن سازغیرجذبی و بسیار مقاوم درون پوست پیشانی و در نقاطی که از قبل توسط پزشک تعیین شده است ، انجام می شود استفاده ازاین نوع نخها روند رشد ابرو خللی ایجاد نمیکند با این نوع لیفت نه تنها ابروها به سمت بالا کشیده می شوند بلکه چین و چروک های پوست نیز به خوبی محو می شوندروش استفاده از نخ به منظور رفع افتادگی ابرو انجام میشود در این روش لیفت ابرو از دونقطه داخل موها و روی ابرو بوسیله سوزن و نخ  و با بی حسی موضعی  میتوان این کاررا انجام داد. این نخها بابدن سازگاری دارند به همین دلیل واکنش های الرژیک نشان نمیدهند. . توجه داشته باشید که لیفت ابرو با نخ یک روش دائمی نیست و اثر آن بعد از 12 الی 18 ماه تجزیه می شود و ازبین می رود و شما باید مجددا لیفت ابرو را انجام دهید. در لیفت ابرو با نخ، چهره مصنوعی به نظر نمی رسد و حالت طبیعی چهره حفظ می شود..لیفت ابرو با استفاده از نخ از جمله روش های لیفت ابرو است که عوارض زیادی ندارد. کمی قرمزی و تورم بعد از انجام عمل مشاهده می شود. این عوارض دائمی نیستند و  به زودی از بین می روند. از لحاظ هزینه نیز از روش های کم هزینه محسوب می شود. هزینه لیفت ابرو با استفاد از نخ بر اساس تعداد نخ های استفاده شده تعیین می شود.

 لیفت ابرو با استفاده از بوتاکس:

لیفت ابرو 2

تزریق بوتاکس یک روش غیر جراحی برای صاف کردن چین وچروک در پیشانی و دور چشم است. با تزریق بوتاکس، می توان چین و چروک دائمی که بر اثر انقباضات عضلانی مثل خطوط خنده، اخم و ... ایجاد شده را رفع نمود.در این روش با استفاده از کرمهای بی حسی موضعی محل های تعیین شده بی حس میشوند. سپس بوتاکس در داخل یا اطراف ماهیچه های موردنظر تزریق می شود تزریق بوتاکس سبب فلج شدن و برطرف شدن چین و چروک ها در این محل می شود.این روش می تواند با روش های دیگر لیفت ابرو ترکیب شود و نتیجه ی بیشتری بدهد. این روش برای ازبین بردن چین و چروک های پیشانی و دور چشم و خطوط اخم مناسب است، پوست را شاداب و صاف می کند و حتی روند رشد چین و چروک های جدید را کندتر می کند.این روش  لیفت ابرو هزینه و عوارض کمی دارد، دوره ی ریکاوری آن بسیار سریع و آسان است و شما بعد از تزریق بوتاکس نیاز به استراحت ندارید و می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه دهیدلیفت ابرو با تزریق بوتاکس حدود چند دقیقه طول می کشد و به مدت 3 الی 5 ماه ماندگاری دارد. فرد بعد تزریق بوتاکس نیاز به استراحت ندارد و این امکان را دارد که به فعالیت های روزانه خود بپردازددر برخی مواقع، این روش با دیگر روش های لیفت ابرو ترکیب می شوند و نتیجه بهتری حاصل می شود.لازم به ذکر است که در لیفت ابرو با استفاده از تزریق بوتاکس، کبودی و زخم در چهره مشاهده می شود که این عوارض نیز موقتی هستند و پس از مدت کوتاهی از بین می روند.لیفت ابرو با تزریق بوتاکس، یک روش بی دردسر و کم هزینه است که نقش قابل توجهی در افزایش شادابی  و جوانی چهره دارد. اگر می خواهید برای استفاده از این روش هزینه کمتری بپردازید ، حتما به وب سایت زرین تخفیف  سری بزنید.

بالا کشیدن ابرو با تزریق ژل:

 در این روش لیفت ابرو ، برای بالا کشیدن پوست و بازگرداندن ابروها در محل طبیعی خود از ژل های حاوی مواد بازگرداننده حجم پوست استفاده می شود.

لیفت ابرو با لیزر:

یک روش کمتر شناخته شده برای لیفت ابرو استفاده از لیزر است. لیفت ابرو با استفاده از لیزر از انواع روش های لیفت ابرو غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی است. در این روش  طی یک فرآیندی به نام نئوکلاژنز، تولید کلاژن در پوست افزایش می یابد، هدف تحریک سلول های واقع در لایه میانی پوست با انرژی لیزر است تا روند کلاژن سازی شدت و سرعت بیابد. پس در لیفت ابرو با لیزر متخصص لیزر طرحی شبکه ای از پالس های کوچک نوری را روی پوست پیشانی متمرکز می کند. توجه داشته باشید که در طی برخورد هر کدام از این پالس های کوچک با سطح پوست، حجم زیادی از انرژی به لایه ی میانی پوست نفوذ می کند و در نهایت منجر به تحریک پوست پیشانی و کلاژن سازی می گردد. ادامه ی این پروسه، روند طبیعی پوست ماست با حرارت دادن و گرم کردن ماهیچه های اطراف ابرو، آن ها منقبض می شوند و پوست بالای پلک به سمت بالا کشیده می شود.در این روش لیفت ابرو با توجه به اینکه در ناحیه مورد نظر برش هایی ایجاد می شود، احتمال ایجاد عفونت وجود دارد. از طرف دیگر این روش ها نسبت به سایر روش های لیفت ابرو، روشی گران تر است. بیمار نیاز به چند جلسه لیزر درمانی دارد که این موضوع خود باعث افزایش هزینه می شود.این روش حدودا  ۶ ماه دوام خواهند داشت و بعد از آن زمان نیاز به تمدید دارند. به شما توصیه می کنیم برای کاهش هزینه های این روش، تخفیفات سالن های آرایش و زیبایی زرین تخفیف را ببنید.

لیفت ابرو به روش هایفوتراپی:

لیفت ابرو3

در این روش انرژی امواج اولتراسوند با شدت و فرکانس بالا به طور موضعی وارد لایه های عمیق پوست می شوند. از طریق تابانیدن یک نوع اشعه مخصصوص به پوست ناحیه ابرو ، لایه زیرین پوستی را تحریک کرده و سبب می شود که انعقاد حرارتی ایجاد شده سبب کشیدگی و سفت شدن پوست پیشانی و بالا کشیدگی ابروها شود.با استفاده از انرژی الکترومغناطیس امواج رادیویی  و الکترودها ، افتادگی پوست برطرف می گردد . این فرکانس ها به شکلی ویژه امکان دسترسی به به لایه های خارجی پوست را فراهم می کند. انجام این روش لیفت ابرو نیاز به دستگاههای پیشرفته ای دارد که هزینه جوانسازی را افزایش می دهد. 

لیفت ابرو با RF :

( آر اف) ؛  در لیفت ابرو با RF    با این تکنیک پوست حالت ارتجاعی می یابد ، در نتیجه ابروها بالاتر رفته و به چهره حالتی جوان تر می بخشند.

لیفت ابرو به روش اولتراپی:

اولتراپی روشی برای سفت کردن پوست است که با استفاده از انرژی اولتراسوند و ایجاد حرارت در لایه های عمیق پوست انجام می شود. تحریک حرارتی ایجاد شده سبب افزایش کلاژن سازی در پوست می شود. افزایش تولید کلاژن نیز در برطرف کردن چین و چروک ها و سفت شدگی پوست نقش دارد. بعد از انجام این درمان، در پوست احساس سفتی ایجاد می شود که موقت است و بعد از مدتی از بین می رود.

  • در این روش لیفت ابرو پوست شل و افتاده اطراف پلک و ابرو لیفت می شود. ابروها نیز حالت دار شده و به سمت بالا کشیده می شوند.
  • این درمان غیرجراحی و غیرتهاجمی علاوه بر تحریک کلاژن سازی و لیفت پوست اطراف ابروها، در ناحیه فک، گردن و سینه نیز به کار برده می شود.

اثرات کامل این درمان، ۸ الی ۱۲ هفته بعد از درمان مشهود است

لیفت ابرو با جراحی آندوسکوپی:

 این روش یک روش تهاجمی است و در آن بیمار به طور کامل بیهوش می شود روش اندوسکوپی روش پیشرفته ای برای لیفت پیشانی است. . در زاویه پوست سر بیمار چند برش کوچک ایجاد و با استفاده از ابزاری به نام آندوسکوپ محل های مورد نظر برای ایجاد تغییرات مشخص می گردد. این ابزار وارد برش ها شده و امواجی را به مانیتور ارسال می کند که به صورت تصویر قابل رویت است. پوست پیشانی با ابزار ویژه این کار به سمت بالا کشیده شده و با این روش ابروها در محل مورد نظر خود قرار می گیرند و چین و چروک های موجود روی پوست نیز از بین می رود. محل برش ها بخیه شده و سر بیمار پانسمان می شود. این روش برای افتادگی های ملایم و متوسط مناسب است و بدلیل اینکه برش های محدودی ایجاد می کند درنتیجه عوارض کمتر و دوره ی درمان کوتاهتری دارد. این روش لیفت ابرو علاوه بر بالا بردن ابروها، پوست اطراف ابروها و پیشانی را صاف تر می کند و چین و چروک هایشان را ازبین می برد.لیفت ابرو با آندوسکوپی معمولا برای افتادگی های ملایم و متوسط استفاده می شود. با توجه به اینکه برش های ایجاد شده به منظور جراحی در این روش محدود هستند، عوارض کمتری دارد و دوره ریکاوری آسان و سریعی دارد. در این روش نه تنها ابروها به سمت بالا کشیده می شوند، بلکه پوست اطراف ابروها نیز صاف می شود. چین و چروک های پیشانی نیز در این روش از بین می روند و پیشانی صاف می شود. تخفیفات استفاده از این روش را می توانید در زرین تخفیف بیابید.

ماندگاری لیفت ابرو چقدر می باشد ؟

از مزیت های لیفت ابرو این است که پس از انجام آن چهره فرد ، تغییر بسیار زیادی می کند . افتادگی ابروها چهره افراد را خشن، خسته و پیر نشان می دهد. بعد از لیفت ابرو با روش های مختلف چهره افراد جوانتر می شود. اما آیا این زیبایی بازیافته تا ابد باقی خواهد ماند . معلوم است که خیر چرا که گرد پیری و گرانش زمین مرتبا و با گذشت هر سال سعی می کنند افتادگی پوست چهره و ابروها را بیشتر کرده و افزایش سن را در چهره فرد نمایان سازند . چهره فرد بعد از لیفت تغییر بسیار زیادی می کند. لیفت ابرو و کشیدن پوست پیشانی در افراد مسن باعث می شود که فرد تقریبا ۱۵ سال جوانتر به نظر برسد. ماندگاری لیفت ابرو بسته به نوع پوست، سن و نحوه بازخورد بدن فرد و میزان کلاژن سازی از ۹ ماه تا ۲ سال متغیر است.کسانی که لیفت ابرو انجام داده اند می تواننداز 5 تا ۲۰ ماه از نتایج لیفت ابرو لذت ببرند.

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

لیفت ابرو7

لیفت و لمینت ابرو، دو روش جدید جهت حالت دادن و تقویت ابروها می باشد. در این شیوه تارهای ابرو تقویت، پر پشت، مشکی و ضخیم تر می شوند. شما میتوانید لیمنت و لیفت را هم زمان و در یک جلسه انجام دهید چرا‌که این دو شیوه فرآیند مشابهی دارند و خیلی تفاوتی با هم نمی کنند، هر چند که کارایی های مختلفی دارند و موادی که در هر یک از آن ها استفاده می شود هم با هم متفاوت است . لمینت ابرو باعث تقویت و کراتینه کردن ابرو می شود در حالیکه کارکرد لیفت تغيير حالت و بالا کشیدن ابرو میباشد لیفت تاثیری در حجم ابرو ندارد و باعت پرپشت شدن مژه نمی شود در واقع چنانچه کسی خواهان افزایش حجم ابرو است باید از لمینت ابرو اسنفاده کند. لمینت باعث تقویت و کراتینه کردن ابرو می شود در حالیکه کارکرد لیفت تغيير حالت و بالا کشیدن ابرو میباشد. این روشها به هیچ وجه به ریزش ابرو منتهی نمی شوند . بلکه بالعکس به دلیل استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک و معدنی به رشد ابروها و تقویت آنها نیز کمک می کنند.

 

 

اولین نفری باشید که نظر می‌دهید افزودن نظر +
برچسب های مرتبط

آگهی های مشابه همه چیز درباره لیفت ابرو و تفاوت آن با لمینت ابرو