آرایش و زیبایی پزشکی و سلامت تفریحی ورزشی خدمات رستوران ها و کافی شاپ علمی آموزشی کالا لوازم خانگی مد و پوشاک مسافرتی گردشگری نرم افزار هنر و تئاتر
صفحه نخست > مقاله های زرین تخفیف > مدو پوشاک > مد و نکاتی درباره چگونه شیک بپوشیم؟
مد و نکاتی درباره چگونه شیک بپوشیم؟

مد و نکاتی درباره چگونه شیک بپوشیم؟

 اینکه بتوانید هر روز لباسهای شیک بپوشید مهارتی است که تسلط بر آن دشوار است. خوشبختانه، ما 15 نکته برتر درباره مد که هر زنی باید بداند را گرد آورده ایم. اگرچه این نکات به نظر کوچک و ساده می آیند ، اما در طرز لباس پوشیدن روزانه شما انقلابی ایجاد می کنند. چه بخواهید به سر کار بروید یا برای یک نوشیدنی بیرون بروید ، و یا حتی برای یک وعده غذایی در روز تعطیل بیرون بروید ، هر بار که از خانه بیرون می روید ، با توجه به این نکات مطمئنا توجه همه را جلب خواهید کردشما می توانید تخفیفات پوشاک را در وب سایت زرین تخفیف بیابید و برای تهیه لباس های خود هزینه کمتری بپردازید. 

 کمد لباس خود را مرتب کنید:

وقتی صحبت از شیک پوشیدن می شود، در مرحله اول نظم بخشیدن به کمد لباس شما بسیار ضروری است. به هر حال ، فکر کنید که از چه طریق می توانید یک کمد لباس عالی داشته باشید؟ با نظم دادن به کمد لباس خود و اهدا کردن یا فروش هر چیزی که نمی پوشید یا دوست ندارید ، شروع کنید.

 سپس ، لباسها و وسایل باقیمانده را به طور مرتب در طبقه ها مرتب کنید. آنچه را باید آویزان کرد آویزان کنید و بقیه را جمع و جور کنید. همچنین ، روی یک جاکفشی خوب سرمایه گذاری کنید تا بتوانید کفش ها را در کنار لباس ها به راحتی تجسم کنید. بعد از انجام این کار ، کمد لباس شما احساس الهام بخش تری پیدا می کند و دیگر لازم نیست از خود بپرسید"امروز چه لباسی بپوشم".

 یک خیاط خوب پیدا کنید:

مدو پوشاک

شاید در ابتدا نخواهید هزینه اضافی را برای تغییر سایز دادن لباسهایتان خرج کنید ، اما به سرعت خواهید فهمید که چیزی که به دست می آورید بسیار بیشتر از هزینه ای است که کرده اید. حال چه بخواهید سایز شلوار جین خود را تغییر دهید و چه پیراهنی که دیگر اندازه شما نیست. نکته جالب دیگر این است که خیاط می تواند با دکمه های ارزان لباس های شما را به سبک های فانتزی تغییر دهد. با این کار تمام  کت ها و بلوزهای شما بی نهایت لوکس به نظر می رسند.

لباسهای بالا و پایین خود را با هم متعادل کنید:

اگرچه ممکن است بعضی مدل های گشاد یا تنگ، تیپ شما را ساده جلوه دهد ، اما این طور نیست. برای اکثر ما ، بهترین حالت با ایجاد تعادل مناسب حاصل می شود. به همین ترتیب ، مهم است که لباس هایی را انتخاب کنید که در بالا و پایین یکدیگر را تکمیل کنند. اگر پیراهنی گشاد پوشیده اید ، سعی کنید آن را با شلوارهای تنگ ست کنید ، و اگر شلوار پا گشاد یا دامن پرچین پوشیده اید ، در نظر بگیرید که آن را با یک تاپ تنگ یا کوتاه همراه کنید.

مدوپوشاک

 در سبک هایی سرمایه گذاری کنید که برای هیکل شما مناسب باشد:

تهیه یک لباس بی نظیر که به نظر شما عالی می رسد ، نیاز به خرید استراتژیک دارد. به ویژه سرمایه گذاری در طرح هایی که متناسب با فرم بدن شما باشد بسیار ضروری است. اگر مطمئن نیستید که چه لباسی برای شما مناسب تر است ، نگاهی به وسایلی که قبلاً داشته اید ، بیندازید. اگر یک شلوار جین راسته برای شما مناسب است ، باید لباسهای دیگر مشابه همان را خریداری کنید. سپس ، با حفظ اعتماد به نفس از اینکه می دانید قبلا هم خارق العاده به نظر می رسیده اید ، با استفاده از پارچه ها ، رنگ ها و تزئینات مختلف ، می توانید از لباس های جدید خود لذت ببرید.

بیشتر بدانید

رنگ لباس افراد چاق چه رنگی است؟

مدوپوشاک

  برای رفتن به اتاق پرو آماده شوید:

هنگامی که آماده رفتن به اتاق پرو نیستید ، هرگز به خرید نروید. اگر بیش از حد عجله دارید یا برای امتحان کردن خیلی خسته شده اید ، باید منتظر بمانید و یک بار دیگر به خرید بروید. از آنجا که اندازه لباسها و سایزها بین فروشگاه ها و طرح ها متفاوت است ، امتحان کردن لباس از موارد ضروری است ، به خصوص اگر بعداً نمی خواهید آنها را پس بدهید. همچنین به یاد داشته لباس هایی بپوشید که برای تست کردن لباس جدید شما مناسب هستند. مثلا اگر می خواهید لباس شب بخرید با کفش پاشنه بلند به خرید بروید و این کار خیلی بهتر از این است که کفش ورزشی پوشیده باشد.

  از ترکیب الگوها و رنگها نترسید:

الگوها و طرح های مختلف روشی عالی برای اضافه کردن سرگرمی با ترکیب کردن الگوها در کمد لباس شما هستند. بنابراین ، اگر در ده سال گذشته به رنگهای اصلی پایبند بوده اید ، اکنون وقت آن است که جسورانه عمل کنید و از لباس های راه راه  ، گلدار و موارد دیگر استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که اطمینان حاصل کنید که الگوهای شما به جای تضاد با یکدیگر مکمل هم هستند. برای این کار ، سعی کنید یک طرح کانونی را انتخاب کنید و لباس خود را با طرح دیگری برجسته کنید. متناوباً ، دو الگو با پالت های رنگی همسان یا مکمل را انتخاب کنید.

مدو پوشاک

 رنگ لباس خود را متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید:

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا بعضی از رنگ ها برای شما عالی به نظر می رسند و برای دیگران نه؟ این مساله به دلیل رنگ پوست شما است. برای اطمینان از اینکه هر لباسی که می پوشید شگفت انگیز به نظر می رسد ، سعی کنید کمد لباس خود را با رنگ هایی پرطرفدارتر پر کنید. اگر چهره ای روشن دارید ، لباس هایی با رنگ های سفید ، سیاه ، خاکستری ، نقره ای و آبی را خریداری کنید. از طرف دیگر ، اگر رنگ پوست شما تیره است ، طرح هایی با سایه های قهوه ای ، زرد ، طلایی ، زیتونی و قرمز تهیه کنید

این سه نوع ژاکت ضروری را بخرید:

شاید بدانید که لباس سیاه و یک تی شرت سفید از ملزومات یک کمد لباس است ، اما آیا کت های ضروری کمد خود را می شناسید؟ ژاکت معمولی ، کت چرمی و ژاکت جین سه طرحی است که برای هر خانم شیک جای بحث ندارد. در حالی که کت های رسمی را برای مجالس رسمی می توانید بپوشید ، کتهای جین برای شرایط معمولی خوب هستند. از طرف دیگر ، ژاکتهای چرمی مناسب برای صرف نوشیدنی های عصرانه است . شما می توانید تخفیفات انواع ژاکت را در وب سایت زرین تخفیف  پیدا کنید . هزینه کمتری بپردازید.

 فقط مقدار مناسب از پوست بدن را نشان دهید:

نمایش مقدار مناسب پوست بدن برای ایجاد یک استایل خیره کننده ضروری است. برای اطمینان از اینکه ظاهر درستی انتخاب کرده اید ، سعی کنید فقط یک قسمت از بدن خود را به نمایش بگذارید. اگر بهترین ویژگی شما پاها است ، یک لباس کوتاه با بلوز آستین بلند و یقه بسته را انتخاب کنید. سعی کنید پوست بدن خود را زیاد به نمایش نگذارید چون تا اندازه ای جلف به نظر می رسد.

مدوپوشاک

 اکسسوری ها را فراموش نکنید:

افزودن لوازم جانبی باید آخرین مرحله برای تکمیل همه لباس های شما باشد.  چیزهایی مانند کمربند، گردنبندهای زیبا ، و حتی یک دستمال گردن این قدرت را دارند که ظاهر شما را از خوب به عالی تبدیل کنند. بنابراین ، مهم است که در لوازم جانبی خوب سرمایه گذاری کنید و به یاد داشته باشید که آنها را همراه لباس های خود بپوشید. کفش های شیک ، کیف ها ، کلاه ها ، عینک های آفتابی و جواهرات همه موارد ضروری برای داشتن جلوه ای شیک هستند.

 یک لباس معمولی را با بستن یک روسری ارتقا دهید:

نکته جالب دیگر در لوازم جانبی ، به روزرسانی لباس ها با افزودن یک روسری است. فقط با یک روسری لیز ، می توانید هر لباسی را  صیقلی جوه دهید. تغییر فوری استایل ، کاری است که افراد مشهور و مدل های خارجی همیشه از آن استفاده می کنند. بنابراین ، دفعه بعدی که شلوار جین و تی شرت می پوشید، سعی کنید مثل آنها تیپ خود را با یک روسری زیبا در دور گردن تکمیل کنید.

  یک کیت مد طراحی کنید:

حتی لباس های کاملاً برنامه ریزی شده نیز ممکن است از بین بروند و یا مشکلی برایشان پیش بیاید. برای آن زمان ، یک کیت مد طراحی شده می تواند نجات دهنده باشد. با تهیه کالاهای اساسی برای کار خود یک کیت درست کنید. قلم پاک کننده لکه ، غلتک پرز ، سوزن و مقداری نخ و سنجاق های ایمنی همه از موارد ضروری هستند. سایر محصولات ضروری شامل نوار دو طرفه برای رفع لبه های شل و تاپ های شکاف دار ، گیره سوتین برای پنهان کردن بندهای قابل مشاهده و اسفنج آرایشی است.

  همیشه یک پیراهن سفید دم دست داشته باشید:

یک پیراهن سفید در یک کمد لباس یک وسیله ارزشمند است که باید دم دست داشته باشید. خواه شلوار مشکی ، شلوار جین یا دامن چین دار متالیک بپوشید ، یک پیراهن سفید می تواند استایل شما را کامل کند. فقط به یاد داشته باشید که از آن مراقبت کرده و در صورت لزوم آن را تعویض کنید. در حالی که یک پیراهن سفید تمیز شیک به نظر می رسد ، یک پیراهن سفید چرک شده می تواند شلخته به نظر برسد.

مدوپوشاک

  لباسها را برای صبحهایی که سرتان شلوغ است، از قبل انتخاب کنید:

هر زنی درد ناشی از مشغله صبح و تلاش برای یافتن چیزی برای پوشیدن را می داند. به جای اینکه هر روز دیرتان شود یا همیشه یک لباس را بپوشید ، سعی کنید از قبل چند لباس آماده را در دسترس قرار دهید. ایجاد گزینه های مختلف برای موقعیت های رسمی ، تجاری و گاه به گاه نیز ایده مفیدی است.

 نحوه لایه بندی لباس ها بر روی هم را بیاموزید:

مدوپوشاک

لایه بندی می تواند یک لباس را از ساده به کمال برساند ، و گرچه مهارت در آن می تواند سخت باشد ، اما ارزش یادگیری آن را دارد. از ستاره های مورد علاقه خود الهام بگیرید و سعی کنید از ظاهر آنها تقلید کنید. همچنین ، از آزمایش کردن نترسید. یک تی شرت سفید را زیر لباس ساتن ، با یک دامن کوتاه در بالای آن یا جوراب های توری مشکی زیر شلوار را امتحان کنید. نتایج می تواند فوق العاده شیک باشد.

اولین نفری باشید که نظر می‌دهید افزودن نظر +
برچسب های مرتبط

آگهی های مشابه مد و نکاتی درباره چگونه شیک بپوشیم؟