آرایش و زیبایی پزشکی و سلامت تفریحی ورزشی خدمات رستوران ها و کافی شاپ علمی آموزشی کالا لوازم خانگی مد و پوشاک مسافرتی گردشگری نرم افزار هنر و تئاتر
صفحه نخست > مقاله های زرین تخفیف > مدو پوشاک > رنگ لباس افراد چاق چه رنگی است؟
رنگ لباس افراد چاق چه رنگی است؟

رنگ لباس افراد چاق چه رنگی است؟

بایستی افراد چاق چه مدلی لباس بپوشند؟ رنگ لباس مطلوب افراد چاق، چه رنگ‌هایی می باشد؟ آیا می‌دانید با استفاده از رنگ لباس‌ها  و پترن پارچه می‌توان لاغرتر به نظر دیگران رسید؟ برخلاف روال معمول فشن شوهای موجود، مدتی است که مانکن‌های چاق نیز در دنیای شوی لباس و مد بعنوان مدل فعالیت می کنند. زیرا این نوع اندام هم با وجود ویژگی های خاص از قوانین بخصوصی در پوشیدن لباس تبعیت می‌کند. با این شرایط و قوانین خاص، یک فرد چاق میتواند ادعای خوشتیپ بودن کند.

معمولا در انتخاب لباس مجلسی و خیابانی، بهترین رنگ لباس برای همه مدل ها یک چالش مهم در میان افراد چاق می باشد که در اینجا به صورت خاص به این مورد می پردازیم. به همین خاطر در این مقاله رنگ لباس مطلوب افراد چاق را مورد بررسی قرار می دهیم.

مواردی مفید مربوط به رنگ لباس ‌هایی که باعث می شوند چاق‌تر به نظر برسیم و یا رنگ هایی را که باعث می شوند لاغرتر نشان داده شویم با هم مرور می نماییم. در نهایت نکاتی را که باعث بهبود استایل افراد چاق می شود را به شما ارائه می نماییم. همچنین شما می توانید تخفیفات فروشگاه های پوشاک را در وب سایت زرین تخفیف  بیابید.

 عالی ترین رنگ لباس مطلوب افراد چاق چیست؟

به طور قطع انتخاب رنگ لباس به طرز مناسب جهت تقویت اعتماد بنفس، بسیار کارایی دارد. پس شما هم می توانید با آگاهی از قوانین ست کردن رنگ لباس ها می‌توانید استایل مناسب و شیکی داشته باشید. بنابراین شما می‌توانید با هر اندامی، چه لاغر و چه چاق، به نوعی لباس بپوشید که بهترین ظاهر خود را به دیگران نمایان کنید.

رنگ لباس

اگر به سراغ رنگ لباس مطلوب اشخاص چاق هستید، ابتدا بایستی بدانید کدام قسمت از بدن خود را می خواهید بهتر به نظر برسد و همچنین کدام قسمت از بدن را از نظر دیگران مخفی نمایید. چون این موارد مهم باعث می شوند از نگاه دیگران زیباتر و خاص بنظر بیایید و همچنین نگاه دیگران به سمتی که را بهتر نشان می دهند سوق پیدا کند.

بعنوان نمونه شما ممکن است پایین تنه نسبتا لاغر و برعکس بالا تنه چاقی داشته باشید که می‌خواهید آنرا به صورت مطلوبی نمایش دهید. در این صورت بهتر است برای شلوار خود، از شلوارهای رنگی و یا جین آبی و یا هر نوع لباس رنگی که دوست دارید، استفاده کنید واز رنگ لباس های تیره برای بالاتنه خود بهره ببرید.

حتی ممکن است کمر چاق و پهنی داشته باشید و در مقابل سایر اندام های بدنتان کاملا عالی باشند. بنابراین، می‌توانید از رنگ لباس هایی استفاده نمایید که کمر را باریک تر نشان می دهند و اندام شما را لاغرتر به نمایش می گذارد. بنابراین، برخی اوقات دلیلی ندارد همه رنگ لباس هایتان را تیره انتخاب نمایید، آن هم فقط به دلیل  اینکه کمر چاق و پهنی دارید.

حتی ممکن است دارای پایین تنه و بالا تنه چاقی باشید و برای اینکه لاغرتر به نظر برسید بهتر است که در اکثر رنگ لباس های خود، از رنگ های تیره مانند قهوه ای، سیاه، سورمه ای و آبی تیره استفاده نمایید. به نظر شما رنگ لباس مطلوب اشخاص چاق فقط به رنگ های تیره محدود می شود؟

در پاسخ به این سوال می توانیم بگوییم: خیر! افراد چاق می توانند از رنگ لباس های مقداری روشن تر هم استفاده نمایند، اما این در صورتی قابلیت استفاده را دارد که از پارچه هایی با پترنی خاص استفاده شود که اندام چاق را لاغرتر به نمایش بگذارند.

رنگ لباس

 برای نمونه هیچ وقت لباس های با یقه گرد انتخاب نکنید. لباس های یقه هفتV  برای لاغرتر نشان دادن اندام اشخاص چاق مناسب ترند. همچنین برای انتخاب رنگ لباس هایی روشن تر بایستی لباس هایی با راه های عمودی را بپوشید. در نهایت می توان نتیجه گرفت رنگ لباس مطلوب اشخاص چاق را به انتخاب نوع پترن پارچه مرتبط می باشد.

اگرشما از افرادی هستید که احساس چاقی می کنید، بایستی به نکاتی که در ادامه این مقاله برای شما عنوان می کنیم توجه نمایید تا بتوانید رنگ لباس هایی را در سبک های خیابانی و مجلسی را به راحتی انتخاب نمایید.

 نکات مفیدی که انتخاب رنگ لباس مطلوب افراد چاق را راحت تر می کند:

  رنگ لباس های تیره مناسب شما می باشند:

 چنانچه تا به امروز بخاطر چاقی از رفتن به مجالس و مهمانی ها سرباز زده اید، وقت آن رسیده است که به رنگ لباس های تیره روی آورید. و تلاش نمایید از آیتم های مناسب گردنی، کمری و همچنین کفش و کیف های زیبا و رنگ روشن استفاده کنید تا با رنگ لباس تیره هم در مهمانی ها زیبا و خاص بدرخشید. رنگ‌ لباس زنده مثل بنفش تند، فیروزه‌ای، زرد، پرطاووسی و. برای افراد مسن مناسب نمی باشند و از سوی دیگر به دلیل متفاوت بودن این رنگ لباس‌، توجه دیگران بیشتر به چهره افراد جلب می‌شود. رنگ لباس مناسب افراد مسن تر اکثرا با رنگ های ملایم گرم تیره و روشن می باشد.

رنگ لباس

 انتخاب رنگ لباس نزدیک به هم:

استفاده از رنگ لباس نزدیک به هم یکی از قواعد انتخاب رنگ لباس ها می باشد. اگر شما هم از اشخاص چاق هستید و در انتخاب رنگ لباس به مشکل برمی خورید، رنگ‌های روشن نیز می تواند در طیف انتخابی رنگ لباس های شما قرار گیرد. اما تلاس کنید که از رنگ‌های لباس مایل به تیره و نزدیک هم بهره ببرید. به عبارت دیگر طیف رنگ لباس ‌ها به همدیگر نزدیک باشد و فاصله آنها با رنگ های تیره ای مثل مشکی، آبی تیره  وقهوه ای فقط یک رنگ باشد.

 پوشیدن لباس های چندلایه:

برای انتخاب رنگ لباس مطلوب افراد چاق با چند تا لباس پوشیدن ایده های بیشتری به شما می دهد. یکی از روش های لاغرتر به نظر رسیدن پوشیدن چند لباس به صورت لایه ای می باشد. در این روش باید دو نکته را در نظر بگیرید، نکته اول، متناسب بودن جنس لباس با فصلی که در آن هستید.. نکته دوم، لباس های زیرین دارای رنگ لباس روشن باشند و جامه های رویی دارای رنگ لباس تیره تر باشند و حتی لباس های زیرین کوتاه تر از لباس های رویی باشند.

رنگ لباس

انتخاب طرح های ریز:

تصور کنید لباسی با طرح های مثلثی بر تن کرده‌اید. در این حالت بهتر است طرح مثلثی لباس شما چه با رنگ لباس تیره و چه روشن بهتر است ریز باشد. چون مثلث های بزرگ، شما را چاق تر نشان می‌دهد. از طرف دیگر لباس دارای طرح چاپی می باشد، تلاش نمایید پترن موردنظر به تعداد کمتری تکرار شده باشد یعنی لباس طرح خلوت تری داشته باشد. چون شلوغی باعث می شود شما چاق تر به نظر برسید.

  استفاده از لباس راه راه:

سعی کنید از لباس هایی با خطوط افقی استفاده نکنید زیرا شما را چاق تر نشان می دهد. بنابراین بهتر است از لباس هایی با خطوط افقی استفاده نمایید که در این صورت شما را لاغرتر نشان می دهد و حتی می توانید از رنگ لباس روشن نیز استفاده نمایید پس با روش هایی که تا اینجا ارائه نمودیم می بینیم که انتخاب رنگ لباس مطلوب افراد چاق چندان دشوار نمی باشد.

پوشیدن لباس هایی با برش خاص بدنتان:

رنگ لباس

ممکن است شما هم مثل افراد لاغر بخواهید از رنگ لباس سال، که ممکن است اتفاقا رنگ لباس روشنی باشد استفاده نمایید، اما همیشه قواعد پوشش بر اساس رنگ لباس به شما گفته اند که از رنگ لباس تیره استفاده نمایید، پس اینجا تکلیف چه می باشد؟ یا ممکن است علاقه به پوشیدن شلوار جین و یا تاپ داشته باشید. اما نگران این وجود دارد که هیکل و اندام شما زیبا به نظر نرسد. در این صورت بهتر است یک نکته مهم را مد نظر داشته باشید. نکته مهم این است که شما رنگ لباسی مناسب، اندازه و هماهنگ با برش خاص بدنتان بپوشید ، می‌توانید با این روش می توانید نشان دهید رنگ لباس مطلوب افراد چاق تنها رنگ های تیره و مشکی نمی باشد. به عنوان نمونه برش شلوار می‌تواند به صورتی باشد که در قسمت پایین زانو، گشادتر  و در قسمت باسن تنگ تر باشد. سعی نمایید از شلوار راسته استفاده نکنید و یا اینکه از لباس مجلسی که کمربند دارد استفاده نمایید. حتی از دامن های چین دار و کلوش استفاده ننمایید. در عوض از دامن هایی که اندازه و فیت بدنتان می باشد انتخاب نمایید.

بیشتر بدانید:

مد و نکاتی درباره چگونه شیک بپوشیم؟

استفاده از کیف دستی بزرگتر:

با استفاده از کیف بزرگتر می توانید اندام چاق خود را از نظر دیگران پنهان نمایید و اندازه کیف بزرگتر با اندام شما متناسب تر خواهد بود. پس با تمامی این این اوصاف سعی کنید برای خرید مانتو از قواعد گفته شده در مورد رنگ لباس تبعیت نمایید تا بتوانید خریدهای مناسب و درخور شایسته انجام دهید. شما می توانید تخفیفات انواع کیف ، مانتو و ... را در وب سایت زرین تخفیف جستجو کنید و هزینه کمتری پرداخت نمائید.

با اینکه اکثرا به اشخاص چاق توصیه می شود که از رنگ لباس تیره جهت پوشش خود استفاده نمایند، می توانند با تکیه به نکات مفیدی که ارائه نمودیم از رنگ لباس روشن نیز بهره ببرند. هر چند کسانی هستند که علاقه زیادی به رنگ لباس تیره و یا مشکی رنگ دارند که استایل زیبا و خاصی دارد. با این حال، هستند کسانی که اعتماد به نفس بیشتری دارند و از رنگ لباس تیره یا مشکی استفاده نمی کنند و از استایل خود راضی هستند و برای خودشان هیچ گونه محدودیتی قائل نیستند.

رنگ لباس

 و حتی اشخاصی هستند که به رنگ لباس های تیره و مشکی علاقه ای ندارند ولی بخاطر اینکه چاق به نظر نرسند از رنگ لباس تیره در زندگی روزمره خود استفاده نمایند.

اولین نفری باشید که نظر می‌دهید افزودن نظر +
برچسب های مرتبط

آگهی های مشابه رنگ لباس افراد چاق چه رنگی است؟