آرایش و زیبایی پزشکی و سلامت تفریحی ورزشی خدمات رستوران ها و کافی شاپ علمی آموزشی کالا لوازم خانگی مد و پوشاک مسافرتی گردشگری نرم افزار هنر و تئاتر
صفحه نخست > مقاله های زرین تخفیف > پزشکی و سلامت > آب کردن چربی شکم و چگونگی حفظ وزن مناسب
آب کردن چربی شکم و چگونگی حفظ وزن مناسب

آب کردن چربی شکم و چگونگی حفظ وزن مناسب

  حفظ یک وزن و اندام متناسب ​​بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد ، کمک می کند تا عمر طولانی تری داشته باشید. دور کمر بزرگتر با خطر بیشتر بیماری های قلبی ، دیابت و حتی سرطان در ارتباط است. کاهش وزن ، به ویژه چربی شکم ، عملکرد رگ های خونی را نیز بهبود می بخشد و همچنین کیفیت خواب را بهبود می بخشد شما می توانید تخفیفات مراکز ورزشی را در وب سایت زرین تخفیف بیابید.

پزشکی و سلامت

هدف قرار دادن چربی های شکم به طور خاص هنگام رژیم گرفتن غیرممکن است. اما کاهش وزن به طور کلی به کوچک کردن شکم و دور کمرتان کمک می کند. از همه مهمتر ، این کار به شما کمک می کند لایه خطرناک چربی احشایی ، نوعی چربی در حفره شکم که نمی توانید آن را ببینید اما خطرات سلامتی را افزایش می دهد ، کاهش دهد.

در اینجا نحوه کم کردن چربی شکمی که اهمیت زیادی برای سلامت شما دارد ، آورده شده است.  

سعی کنید مصرف کربوهیدرات ها را به جای چربی ها  کم کنید.

هنگامی که محققان جان هاپکینز اثرات کاهش وزن از طریق رژیم غذایی کم کربوهیدرات بر قلب را در مقایسه با رژیم کم چرب به مدت شش ماه مقایسه کردند ، دریافتند افرادی که رژیم کم کربوهیدرات داشتند به طور متوسط ​​10 کیلو بیش از کسانی که رژیم کم چربی داشتند توانستند وزن خود را کاهش دهند.

پزشکی و سلامت

 استوارت می گوید ، یک مزیت دیگر در رژیم کم کربوهیدرات این است که باعث کیفیت بالاتر در کاهش وزن و کم کردن چربی دور شکم و کاهش خطر بیماری های قلبی می شود. با مصرف کمتر کربوهیدرات ها و کاهش وزن ، چربی کاهش می یابد به این معنی که درصد از دست دادن چربی در رژیم کم کربوهیدرات بسیار بیشتر است .

بیشتر بدانید:

مراقبت های بهداشتی قلب چگونه است؟

به برنامه غذایی سالم فکر کنید ، نه به رژیم غذایی.

استوارت می گوید ، در نهایت ، شما باید یک برنامه غذایی سالم انتخاب کنید که بتوانید به آن پایبند باشید. فواید یک رویکرد کم کربوهیدرات این است که در این روش فقط باید گزینه های غذایی بهتر را جایگزین کنید و کالری شماری لازم نیست. به طور کلی ، یک روش غذایی کم کربوهیدرات ، شما را از غذاهای مشکل ساز دور می کند - غذاهایی که سرشار از کربوهیدرات و قند هستند و فیبر زیادی ندارند ، مانند نان ، شیرینی و نوشابه که به جای آنها باید به سمت گزینه های پر فیبر یا پروتئین بالا مانند سبزیجات ، لوبیا و گوشت های سالم بروید. شما می توانید تخفیفات پزشکان و مراکز درمانی را در وب سایت زرین تخفیف جستجو کنید . و برای درمان هزینه کمتری پرداخت نمائید.

پزشکی و سلامت

به تحرک خود اهمیت دهید:

فعالیت بدنی به سوزاندن چربی های شکم کمک می کند. به نظر می رسد ورزش به ویژه چربی های شکم را تحت تأثیر قرار می دهد زیرا باعث می شود کبد از اسیدهای چرب به ویژه آنهایی که در نزدیکی رسوبات چربی احشایی هستند استفاده کند.

میزان ورزش لازم برای کاهش وزن به اهداف شما بستگی دارد. برای بیشتر افراد ، 30 تا 60 دقیقه ورزش متوسط ​​تا شدید هر روز می تواند کافی باشد.

 وزنه و دمبل بلند کنید:

افزودن  تمرینات قدرتی متوسط ​​به ورزش های هوازی به ایجاد توده عضلانی بدون چربی کمک می کند ، که باعث می شود کالری بیشتری در کل روز چه در هنگام استراحت و چه در حین ورزش بسوزانید.

پزشکی و سلامت

 برچسب مواد غذایی را بخوانید:

مارک ها را مقایسه کنید. به گفته استوارت ، بعضی از ماست ها ، به عنوان مثال ، افتخار می کنند که کم چرب هستند ، اما از نظر کربوهیدرات و قندهای اضافی بیشتر هستند. غذاهایی مانند سس گوجه فرنگی ، سس مایونز ، سس سالاد اغلب حاوی مقادیر زیادی چربی و کالری زیادی هستند.

 از غذاهای فرآوری شده دور شوید:

مواد تشکیل دهنده کالاهای بسته بندی شده و غذاهای میان وعده ای اغلب دارای چربی های ترانس ، قند اضافه شده و نمک یا سدیم اضافه شده فراوان است - سه موردی که کاهش وزن را برای شما دشوار می کند.

پزشکی و سلامت

 بجای خواندن وزن روی ترازو ، به تناسب لباس خود توجه کنید:

با افزودن توده عضلانی و از دست دادن چربی ، ممکن است وزن شما تغییر زیادی نکند ، اما شلوار شما گشاد خواهد شد. این نشانه پیشرفت بهتری برای شما است.

 با دوستان متمرکز روی سلامتی معاشرت کنید:

تحقیقات نشان می دهد اگر دوستان و خانواده شما هم همین کارها را  بکنند ، شما بیشتر دوست دارید که بهتر غذا بخورید و بیشتر ورزش کنید.

 

اولین نفری باشید که نظر می‌دهید افزودن نظر +
برچسب های مرتبط

آگهی های مشابه آب کردن چربی شکم و چگونگی حفظ وزن مناسب