آرایش و زیبایی پزشکی و سلامت تفریحی ورزشی خدمات رستوران ها و کافی شاپ علمی آموزشی کالا لوازم خانگی مد و پوشاک مسافرتی گردشگری نرم افزار هنر و تئاتر
صفحه نخست > مقاله های زرین تخفیف > نرم افزار > معرفی بهترین مراکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر تهران
معرفی بهترین مراکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر تهران

معرفی بهترین مراکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر تهران

برای خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر مراکز خرید زیادی به صورت حضوری و اینترنتی در دسترس افراد قرار دارد. مهمترین نکته در هنگام خرید لوازم جانبی کامپیوتر اصل بودن قطعه، گارانتی و خدمات پس از فروش است. برای دسترسی به یک خرید مطمئن بهتر است به مرکز خرید معتبر مراجعه کنیم تا از سالم بودن قطعه خریداری شده مطمئن شویم. در حال حاضر نیز مراکز خریدهای متعددی در شهر تهران به صورت اختصاصی و یا در کنار دیگر لوازم الکترونیکی اقدام به فروش قطعات و لوازم جانبی کامپپوتر میکنند که در ادامه با برخی از آنها آشنا میشویم. همچنین می توانید تخفیفات برخی از این مراکز را در وب سایت زرین تخفیف بیابید.

مرکز کامپیوتر ایران:

مرکز-کامپیوتر-ایران

مرکز کامپیوتر ایران یکی از مشهورترین مراکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر در شهر تهران است که در سال 1377 در قلب شهر تهران افتتاح شده است. این مرکز بزرگترین مرکز فروش لوازم جانبی و قطعات کامپیوتر است که تقریباً تمامی دوستداران آی تی و کامپیوتر نام آن را شنیده و یا از این مرکز بازدید کردهاند.

مرکز کامپیوتر ایران در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و زیربنای 16 هزار متر مربع در خیابان ولیعصر تهران ساخته شده است. این مرکز دارای 9 طبقه است که شامل 5 طبقه تجاری، 3 طبقه پارکینگ و یک طبقه انباری است. در حال حاضر نزدیک به 270 واحد تجاری در 5 طبقه این مرکز فعال هستند و حیطه اصلی کار آن فروش قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر و IT است.

با افتتاح این مجموعه بزرگ و اختصاصی رویکردی نوین در زمینه بازاریابی و فروش لوازم جانبی کامپیوتر ایجاد شده و مرکز کامپیوتر ایران همواره مورد توجه وارد کنندگان، صادر کنندگان و فعالان اقتصادی در این زمینه قرار گرفته است. در حال حاضر صنف اتحادیه فناوران رایانه 9 رسته برای خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر در نظر گرفته است که تمامی آنها در این مرکز ارائه میشود. نمایشگاه دائمی عرضه و فروش برندهای معتبری مانند ایسوس، لنوو، سامسونگ، ایسر، ام اس  آی، ال جی، سونی، گیگابایت، ای دیتا، وسترن، سیگیت و دیگر نامهای معتبر در این مرکز خرید وجود دارد و این مسئله باعث رقابت بلا منازع این مرکز با دیگر مراکز خرید در کشور شده است.این مرکز برای رفاه حال مشتریان اینترنت وایفای رایگان و امکان ارسال قطعات توسط پیک و تیباکس به تمامی نقاط شهر تهران و ایران را ارائه میکند.

ساعات کاری مرکز کامپیوتر ایران از شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۲۱ و روزهای پنجشنبه ۹ الی ۱۹ است. همچنین این مرکز روزهای جمعه و تعطیلات رسمی تعطیل است. آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، مرکز کامپیوتر ایران؛ تلفن اطلاعات: 88898484.

بازار کامپیوتر رضا:

بازار کامپیوتر رضا که با نام مجتمع تجاری رضا یا پاساژ رضا نیز شناخته میشود یکی از قدیمیترین مراکز خرید لوازم جانبی کامپیوتر تهران است. این مرکز در سال 1367 با نمای بتون آرمه و آجری در خیابان ولیعصر تهران ساخته شده است. زمین این مجتمع 9237 مترمربع مساحت داشته و دارای 7 طبقه و 105 واحد تجاری است. این مجتمع دارای 5 درب وردی است که 2 درب آن از خیابان ولی عصر، 2 درب از خیابان صبا (برادران مظفر) و یک ورودی از پارکینگ مجتمع است.

 

 طبقات مجتمع شامل یک طبقه هم کف با 61 واحد تجاری و چهار طبقه اداری (44) واحد است و دارای دو طبقه پارکینگ اختصاصی است. پارکینگ مجتمع در اختیار بخش خصوصی قرار داشته و رایگان نیست. بازار کامپیوتر رضا در سال 69 از پوشاک به خدمات کامپوتری و IT تغییر پیدا کرد و به عنوان اولین مرکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر در ایران شناخته شد.

پاساژ رضا در زمینه عرضه محصولات سخت افزار کامپیوتر مانند هارددیسک، مادربورد، CPU عرضه کارتهای گرافیکی، رم و دیگر قطعات فعالیت دارد و نامی آشنا برای تمامی مردم ایران است. از دیگر خدمات این مرکز عرضه انواع لپ تاپ، نوتبوک، تبلت و قطعات سیستمهای High End در بازار داخلی کشور است. در این مرکز خدمات مشاوره در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری، خدمات پس از فروش و تعمیرات و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر به عموم مردم ارائه میشود. ساعات کاری شنبه الی 4 شنبه: 9 صبح الی 8:30 شب و 5 شنبه: 9 صبح الی 7:30 شب است. روزهای تعطیلات رسمی و جمعهها پاساژ تعطیل است.

مرکز کامپیوتر ولیعصر تهران:

مرکز-کامپیوتر-ولیعصر-تهران

این مرکز نیز یکی از بزرگترین مراکز تهیه قطعات کامپیوتری، لوازم جانبی، لپ تاپ، تبلت و دیگر قطعات الکترونیکی است که در خیابان ولی عصر تهران واقع شده است. آدرس تهران نرسیده به میدان ولیعصر مجتمع کامپیوتری ولی عصر. ساعات کاری: شنبه تا چهار شنبه: ۱۰ صبح تا ۸ شب؛ پنج شنبه: ۱۰ صبح تا ۶ عصر و جمعه تعطیل است.

مرکز کامپیوتر پاساژ پایتخت:

یکی دیگر از مراکز فروش قطعات کامپیوتر در تهران مرکز کامپیوتر پایتخت است که در میرداماد واقع شده است. یکی از بزرگترین مراکز فعال در زمینه ICT و بزرگترین مرکز خرید لپ تاپ که در سال 1374 افتتاح شده است. زیربنای این مجتمع در حدود 35 هزار متر مربع است و در تقاطع خیابان میرداماد با ولیعصر واقع شده است. در این مجتمع انواع لوازم جانبی کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، موبایل، تجهیزات و قطعات رایانهای و دیگر کالاهای دیجیتال به فروش میرسد. 210 واحد تجاری و 97 واحد اداری در این مجتمع فعالیت دارند. آدرس: تهران٬ خیابان ولیعصر٬ ابتدای میرداماد٬ مجتمع کامپیوتر پایتخت ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه ۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ به جز تعطیلات رسمی.

مجتمع کامپیوتری بهار :

پاساژ لپ تاپ و کامپیوتر بهار یا مجتمع کامپیوتری بهار نیز یکی از مراکز قدیمی فروش لپ تاپ و کامپیوتر تهران است. این مرکز در خیابان بهار جنوبی واقع شده است و در زمینه خرید و فروش و تعمیرات لپ تاپ و کامیپوتر فعالیت گستردهای دارد. بسیاری از مشتریان برای کارهای تعمیرات و خرید لوازم جانبی کامپیوتر به این مجتمع مراجعه میکنند. نشانی مجتمع بهار: ابتدای خیابان بهار جنوبی تلفن: 77616847

مجتمع خرید کامپیوتر و موبایل شمرون:

مجتمع-خرید-کامپیوتر-و-موبایل-شمرون

یکی از جدیدترین مراکز خرید لوازم جانبی کامپیوتر در تهران مجتمع خرید کامپیوتر و موبایل شمرون در تهران است. این مجتمع در سال 1394 با رویکردی نوین در شمال تهران و در منطقه تجریش افتتاح شده است. این مجتمع علاوه بر سبک جدید معماری خود معتبرترین و معروفترین برندهای کامپیوتر، لپ تاپ و قطعات جانبی کامپیوتر را به مشتریان عرضه میکند. نشانی: میدان تجریش، خیابان شهید باهنر، خیابان دزاشیب، نرسیده به خیابان عمار. تلفن:26127123

مجتمع موبایل و کامپیوتر انقلاب:

مرکز موبایل و کامپیوتر انقلاب تهران نیز یکی از مراکزی است که در قلب تهران خدمات فروش و تعمیرات را در زمینه کامیپوتر و لوازم جانبی ارائه میدهد. اکثر برندهای معتبر و خدمات پس از فروش آنها در این مجتمع حضور فعال دارند. نشانی: تهران، ضلع شمال غربی میدان انقلاب؛ تلفن: 66563707

پاساژ کامپیوتر ایرانیان:

پاساژ-کامپیوتر-ایرانیان

 پاساژ کامپوتر ایرانیان یکی از مراکز تخصصی فروش قطعات کامپیوتر و قطعات جانبی است که در میدان ولیعصر تهران واقع شده است. این مرکز دارای 10 طبقه تجاری و 2 طبقه اداری بوده و مجهز به پارکینگ برای رفاه حال مشتریان است. رستوران، کافی نت و کافی شاپ از دیگر امکانات این مجتمع بزرگ است. ساعت کار مرکز کامپیوتر ایرانیان 8 صبح الی 10 شب بوده که در ایام تعطیل نیز تعطیل است. آدرس: میدان ولیعصر

اولین نفری باشید که نظر می‌دهید افزودن نظر +
برچسب های مرتبط

آگهی های مشابه معرفی بهترین مراکز فروش لوازم جانبی کامپیوتر تهران