آرایش و زیبایی پزشکی و سلامت تفریحی ورزشی خدمات رستوران ها و کافی شاپ علمی آموزشی کالا لوازم خانگی مد و پوشاک مسافرتی گردشگری نرم افزار هنر و تئاتر
صفحه نخست > مقاله های زرین تخفیف > هنر و تئاتر > سینماهای شهر تهران کجاست؟
سینماهای شهر تهران کجاست؟

سینماهای شهر تهران کجاست؟

صنعت فیلم سازی ایران در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است و فیلم های ایرانی اکنون در صحنه بین المللی حضورهای زیادی دارند.همزمان با ساخت تئاترهای مدرن در پایتخت تهران،

 تجربه فیلمبرداری از همیشه هیجان انگیزتر شده است. لیست بهترین سینماهای تهران در زیر آمده است  اگر تصمیم دارید با دوستان خود به سینما بروید, شما می توانید تخفیفات سینماهای تهران را درزرین تخفیف بیابید.

سینما ملت:

سینما-ملت

یکی از بهترین سینماهای تهران و مطمئناً از نظر معماری مدرن بتونی و شیشه ای بی نظیرترین سینما در کنار پارک ملت است و یکی از دیدنی ترین ساخته های شهری تهران را تولید کرده است.

علاوه بر این، گالری های نقاشی و عکاسی، فروشگاه های محصولات فرهنگی، کافه های زیبا و یک پارک زیبا با چشم انداز باشکوه از پارک، پردیس  سینماییملت را به یکی از بهترین مکان های فرهنگی و تفریحی تهران تبدیل کرده است. مکانی که هر دو جشنواره بین المللی مانند جشنواره فیلم فجر و خانواده های تهرانی می توانند از اوقات فراغت خود استفاده کنند.

کاترین اسپیریدونوف و رضا دانشمی معمارانی که گالری ملت و سینپلکس را در سال 2008 ساختند. طراحی مدرن شیشه ای و بتنی به اندازه تجربه فیلم بسیار لذت بخش است. چهار سالن نمایش، هر کدام با 300  صندلی به سبک استادیوم، یک سالن نمایش کوچک، محوطه نمایشگاه، خدمات غذا و نوشیدنی و یک کتابفروشی فضای داخلی را تجهیز می کنند. موقعیت مکانی مناسب آن در گوشه جنوب غربی پارک ملت، این مکان را به مکانی عالی تبدیل می کند که می توانید کمی حرکت کنید و به گردش در یکی از ایده آل ترین فضاهای سبز تهران بپردازید.

    تلفن: ۰۲۱۲۳۱۶۲

    آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، روبروی کردستان، پردیس سینمایی ملت

سینما کوروش:

سینما-کوروش

سینما کوروش با اشغال چهار طبقه بالای مجتمع کوروش، نه تنها بزرگترین سینمای  ایران است، بلکه مدرن ترین نیز محسوب می شود. با وجود نام هایی مانند رکس، کریستال و متروپل، هر 14 سالن تئاتر آن یکی از سینماهای قدیمی نامیده می شود که زمانی خیابان معروف لاله زار را شلوغ می کرد، اولین بلوار مدرن در تهران است که به دلیل شکوفایی صحنه فرهنگی خود شناخته می شود. در کنار فیلم های ایرانی، فیلم های خارجی زبان اصلی با زیرنویس فارسی نیز در سینما کوروش نمایش داده می شوند، اگرچه عضویت در باشگاه مورد نیاز است.

    تلفن: ۰۲۱۴۷۰۱

    آدرس : تهران، بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی، مرکز خرید کورش، پردیس سینمایی کوروش تهران

سینما چارسو:

سینما-چارسو

در قلب مرکز شهر تهران، بازار چارسو یک مرکز رسانه ای مدرن و چشم نواز است که در سال 2014  افتتاح شد و با داشتن چشم اندازهای دیدنی از تهران و فناوری پیشرفته، رقابت جدی تری با سایر مراکز خرید دارد. سینما چارسو در طبقه هفتم واقع شده است و دارای 5 سالن نمایش با مجموعاً  900  صندلی است و مجهز به تجهیزات دیداری و شنیداری برای پیش بینی فیلم های سه بعدی است. این سینما همچنین میزبان شبانه ماهانه ادبیات انگلیسی است.

    تلفن: ۰۲۱۶۱۷۲۴۴۴۴

    آدرس: تهران، خیابان جمهوری اسلامی، تقاطع پل حافظ، بازار چارسو، پردیس سینمایی چارسو

سینما پردیس قلهک:

سینما-قلهک

سینما پردیس قلهک با مساحت  تقریبی 4000 متر مربع در خیابان یخچال واقع شده است. برای بهره مندی شهروندان منطقه، این مجموعه شامل اسکواش، فوتسال، سالن بدنسازی، رستوران بین المللی، فست فود، سالن کتابخانه و سالن سینما است.

سینمای پردیس قلهک واقع در خیابان شریعتی است که اولین سینمای خصوصی را برای دانشجویان و علاقه مندان به سینما راه اندازی کرد. این تئاتر بیشتر نمایش های پرفروش و انیمیشن قدیمی و جدید هالیوود را به نمایش می گذارد که برنامه ماهانه آن را می توانید در وب سایت یا صفحه اینستاگرام آنها پیدا کنید. اگرچه هزینه عضویت کمی نیز لازم است، اما پخش منظم فیلم های انگلیسی زبان، این تئاتر را به یک سنگ قیمتی برای مهاجران یا بازدیدکنندگان با اقامت طولانی مدت در تهران تبدیل می کند.

    تلفن: ۰۲۱۲۲۶۴۳۵۵۳

    آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان یخچال.

سینما آزادی:

سینما-آزادی

پیش از انقلاب نام سینما آزادی، شهرفرنگ بود در اردیبهشت ماه 1348 شروع به کار کرد.

شهر فرنگ اتفاقات غم انگیزی را در طول سال ها به خود دید در سالهای 1355 و 1369 و 1376 دچارآتش سوزی شد که البته آتش سوزی سال 76 باعث شد سینما بسته شود سرانجام در سال 1385 بازسازی آن آغاز شد هم اکنون سینما آزادی دارای 5 سالن است که ظرفیت سالن اصلی آن 600 نفر و چهار سالن دیگر 200نفر می باشد.

    تلفن: ۰۲۱۸۴۴۸۰

    آدرس: تهران، خیابان شهید بهشتی، نبش خالد اسلامبولی (وزرا)

سینما فرهنگ:

سینما-فرهنگ

سینما فرهنگ که از چند دهه پیش یکی از مشهورترین سینماهای تهران است، این روزها بیشتر به تئاتر خانه هنر شباهت دارد، خصوصاً در مقایسه با نمونه های مشابه خود در مراکز خرید بزرگ. این تئاتر ساده، تمیز و کاملاً مدیریت شده که در خیابان شریعتی واقع شده است، دارای نمایشگر کوچکی از تجهیزات فیلم مدرسه قدیمی و حس غربت بزرگی است که باعث می شود مردم محلی از درهای آن برای یک تجربه سینمایی همیشه عالی استفاده کنند. در صورت تمایل به تهیه چیزی، فروشگاه سی دی و دی وی دی مجاور بایگانی چشمگیری از فیلم های قدیمی و جدید ایرانی دارد.

    تلفن: ۰۲۱۲۲۶۰۱۲۰۵

    آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان دولت

موزه سینمای ایران:

موزه-سینمای-ایران

موزه سینمای ایران در یک عمارت تحمیل کننده دوره قاجار واقع شده است. در کنار نمایشگاه هایی که شما را در صنعت فیلم سازی یک صد ساله ایران راهنمایی می کنند، موزه دارای دو سالن نمایش است که در یکی از آنها دارای گچ بری های بسیار مفصلی است که ممکن است تماشاگران فیلم را بیش از صفحه جلویی به سقف خیره کنند. کافه های باغی اطراف مکان های مناسبی را برای بحث پس از فیلم فراهم می کنند، در حالی که فروشگاه های دی وی دی به شما امکان می دهد چند مورد را برای گسترش دانش خود در مورد فیلم های ایرانی در طول سال انتخاب کنید.

    تلفن: ۰۲۱۲۲۷۰۵۰۰۵

    آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، باغ فردوس

سینما آستارا:

سینما-آستارا

یکی از سینماهای قدیمی تهران سینما آستارا است که در سال 1342 در شمال پایتخت تاسیس شد در ابتدا فقط یک سالن داشت ولی به مرور زمان سه سالن ساخته شد سالن بزرگتر با ظرفیت 500نفر و دو سالن کوچکتر با ظرفیت 120 نفر

بازسازی سینما آستارا در سال 1396 شروع شد که سبک آن سنتی و مدرنیته بود و به آن حال و هوای ورودی  قدیمی داد و در سال 1397 بازسازی به پایان رسید.

     تلفن: ۰۲۱۲۲۷۱۴۰۲۲

    آدرس: میدان تجریش، خیابان شهرداری

اولین نفری باشید که نظر می‌دهید افزودن نظر +
برچسب های مرتبط

آگهی های مشابه سینماهای شهر تهران کجاست؟