آرایش و زیبایی پزشکی و سلامت تفریحی ورزشی خدمات رستوران ها و کافی شاپ علمی آموزشی کالا لوازم خانگی مد و پوشاک مسافرتی گردشگری نرم افزار هنر و تئاتر
صفحه نخست > مقاله های زرین تخفیف > علمی آموزشی > معرفی بیش از 10 آموزشگاه‌ زبان تهران
معرفی بیش از 10 آموزشگاه‌ زبان تهران

معرفی بیش از 10 آموزشگاه‌ زبان تهران

یادگیری زبان انگلیسی به دغدغه بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان تبدیل شده است و خانواده‌ها نیز تمایل دارند فرزندان آن‌ها در کنار زبان فارسی، ‌زبان دومی نیز یاد بگیرند. به همین دلیل آموزشگاه‌های زبان زیادی در سراسر کشور و بیشتر از همه در شهر تهران دایر شده است؛ اما آنچه دیده می‌شود در کنار گسترش و رشد زیاد آموزشگاه‌های زبان، بسیاری از این مراکز غیراستاندارد بوده و افراد از خدمات این مراکز ناراضی هستند. مهم‌ترین نکته در رتبه‌بندی آموزشگاه‌های زبان انطباق با استانداردهای آموزشی در این زمینه است.

برای انتخاب یک آموزشگاه برتر باید به نکات مهم و زیادی توجه کرد. صرف اینکه آموزشگاهی به منزل و دانشگاه شما نزدیک است نباید اقدام به ثبت‌نام در آنجا کنید. این کار علاوه بر هدر دادن وقت و هزینه شما نتیجه‌ای برای شما دربر نخواهد داشت؛ بنابراین با شناسایی آموزشگاه‌های برتر تهران می‌توانید با خیال راحت به یادگیری زبان خارجی مشغول شوید هرچند که تلاش و پشتکار شما نیز قطعاً در نتیجه‌گیری مؤثر خواهد بود. آموزشگاه‌های زبان تهران در زمینه تدریس زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های فعالیت می‌کنند. آنچه مشخص است متقاضیان آموزش زبان انگلیسی بیش از سایر زبان‌ها هستند.

در این مقاله سعی می‌کنیم آموزشگاه معتبر و برجسته را به شما معرفی کنیم. برای مقایسه و بررسی آموزشگاه زبان تهران چند فاکتور مهم مدنظر قرار داده شده است. دوره‌های طراحی‌شده در آموزشگاه، کیفیت تدریس اساتید، امکانات آموزشی ارائه‌شده، مدیریت مجموعه و نحوه رفتار کارکنان و محل قرارگیری آموزشگاه از معیارهای اصلی بررسی آموزشگاه‌های زبان تهران بوده است.

موسسه زبان گاما:

موسسه-زبان-گاما

یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان در تهران موسسه گاما است. این موسسه تمام معیارهای استاندارد مؤسسات زبان را دارا بوده و در طی چندین سال اخیر توانسته است رتبه اول مؤسسات زبان تهران را به دست آورد. موسسه زبان گاما با به‌کارگیری اساتید برجسته و مشهور در زمینه تدریس زبان خارجی یکی از مهم‌ترین معیارهای تدریس زبان خارجی را کسب کرده است. روش‌های تدریس در این موسسه مدام به‌روز شده و منابع تدریس نیز طبق آخرین متد انتخاب می‌شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های موسسه گاما برگزاری دوره‌های تضمینی زبان انگلیسی است. به‌این‌ترتیب متقاضی می‌تواند مطمئن باشد که به هدف خود در زمینه یادگیری زبان انگلیسی خواهد رسید. البته درصورتی‌که متقاضی به اهداف خود نرسد راه جبران آن از طرف موسسه ارائه‌شده و این یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های موسسه گاما در مقایسه با دیگر آموزشگاه‌های زبان تهران است. در موسسه گاما چنان چه زبان‌آموز به اهداف تعیین‌شده تضمینی نرسد می‌تواند چندین دوره رایگان در موسسه برای رسیدن به اهداف خود داشته باشد.

شاید تعجب کنید اما دوره‌های آموزشی در گاما به‌صورت ترمیک و طولانی ارائه نمی‌شوند و این یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های گاما با دیگر مؤسسات آموزشی است. دوره‌های آموزشی گاما به‌صورت پکیج و با هدف مشخصی ارائه می‌شوند و مدت‌زمان آن‌ها طولانی نیست.

بر اساس رتبه‌بندی پایگاه اطلاع‌رسانی رویدادهای علمی کشور موسسه زبان گاما در زمینه آموزش زبان انگلیسی (آیلتس)، زبان آلمانی و زبان ترکی استانبولی توانسته است رتبه اول آموزشگاه‌های زبان کل کشور به دست بیاورد؛ بنابراین اگر علاقه‌مند به آموزش یکی از این سه زبان هستید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این آموزشگاه از برنامه کلاس‌ها و شهریه مطلع شوید.

آموزشگاه زبان خارجی نصیر (آنلاین و حضوری):

یکی دیگر از مؤسسات برتر آموزش زبان در تهران موسسه نصیر است که بیش از 20 سال در این زمینه فعالیت می‌کند. این موسسه تمامی زبان‌های خارجی را به‌صورت حضوری و آنلاین آموزش می‌دهد و در طی سالیان گذشته توانسته است رضایت مشتریان خود را کسب کند.

موسسه زبان نصیر با داشتن اساتید مجرب و حرفه‌ای توانسته است کارنامه درخشانی در آزمون‌های بین‌المللی آیلتس IELTS، تافل TOEFL، دولینگو DUOLINGO، جی ار ای GRE، ای پی تی EPT، پی تی ای PTE، سلپیپ CELPIP، ام اچ ال ای MHLE از خود به جای بگذارد.

آموزشگاه نصیر ازجمله آموزشگاه‌هایی است که در زمینه تدریس زبان‌های متعدد خارجی فعالیت می‌کند و زبان‌های انگلیسی، فرانسه، ترکی استانبولی، آلمانی، روسی، سوئدی، دانمارکی، ایتالیایی، اسپانیایی، ژاپنی و چینی در این آموزشگاه تدریس می‌شود. همچنین این آموزشگاه با ارائه برنامه‌های متنوع برای گروه‌های سنی توانسته است رضایت مشتریان خود را کسب کند. برنامه‌های آموزشی این موسسه برای رده سنی 3 سال به بالا طراحی‌شده است و شامل رده خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان به‌صورت تفکیک‌شده و برنامه‌های مجزا است. انواع کلاس‌های مدرسه زبان کودک، مدرسه مکالمه کودک، کلاس‌های ترمیک، پکیج آیلتس، تی ام، فقط مکالمه و کلاس‌های خصوصی توسط این موسسه ارائه می‌شود. موسسه زبان نصیر علاوه بر تهران در سراسر کشور و همچنین خارج از کشور شعبه‌های فعال داشته و دانشجویان زیادی را در زمینه آموزش زبان تحت پوشش خود قرار داده است.

کلیه آزمون‌های این موسسه به‌صورت شبکه و بر روی سرورهای این موسسه انجام می‌پذیرد. امکان برگزاری آزمون تعیین سطح به‌صورت آنلاین از دیگر مزایای این موسسه است.

آموزشگاه زبان ایران اروپا:

آموزشگاه-زبان-ایران-اروپا

یکی دیگر از آموزشگاه‌های برتر زبان انگلیسی در تهران آموزشگاه زبان ایران اروپا است که از سال 1388 فعالیت خود را در غرب تهران آغاز کرده است. این آموزشگاه زبان برای رده سنی مختلف آموزش ارائه می‌کند. برگزاری کلاس‌های مکالمه زبان انگلیسی به‌صورت گروهی و نیمه گروهی و خصوصی در کنار کلاس‌های جانبی از مهم‌ترین ویژگی‌های این موسسه است.

از دیگر فعالیت‌های کمک‌آموزشی موسسه ایران اروپا می‌توان به گوش دادن به موسیقی، کلاس‌های گرامر، کلاس استند آپ کمدی به زبان انگلیسی و ... اشاره کرد. همچنین این موسسه دوره تخصصی زبان برای مدیران، حقوقدانان و ... را نیز برگزار می‌کند. سطح علمی این آموزشگاه بالا بوده و کلیه افرادی که به‌صورت مبتدی وارد این آموزشگاه می‌شوند بعد از گذراندن 4 ترم می‌توانند به سطح مناسبی برسند.

آکادمی زبان اکسیر:

موسسه زبان اکسیر نیز یکی از مؤسسات برتر آموزش زبان در تهران است که شعار خود را آموزش زبان به همراه عشق و هنر قرار داده است. این موسسه در ابتدا تنها به برگزاری دوره‌های آیلتس پرداخته است و با همین نام مشهور شده است. دوره آیلتس اکسیر چکیده‌ای از ده‌ها کتاب، جزوه، تجربه و تفکر در این زمینه است و راه را برای متقاضیان این مدرک به‌خوبی هموار کرده است.

با توجه به سطح بالای آموزش در این موسسه گستره فعالیت‌های آن زیاد شد و در حال حاضر شامل تدریس زبان عمومی، مکالمه انگلیسی و دوره‌های گرامر انگلیسی (iGram) است. همچنین دوره‌های تخصصی مانند اکسیر تافل و اکسیر PTE به برنامه‌های این آموزشگاه اضافه شده است. این موسسه در سال‌های اخیر با تأمین زیرساخت‌های لازم توانسته است کلاس‌های خود را به‌صورت آنلاین نیز برگزار کند.

آموزشگاه زبان نگار:

آموزشگاه-زبان-نگار

آموزشگاه زبان نگار نیز یکی از بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در تهران است. این موسسه در زمینه آموزش زبان انگلیسی به‌صورت حضوری و آنلاین فعالیت دارد. سابقه آموزشی این آموزشگاه به 17 سال قبل برمی‌گردد و توانسته است با ارائه برنامه‌های استاندارد و به‌کارگیری اساتید مجرب و حرفه‌ای رضایت زبان آموزان خود را کسب کند. برگزاری دوره‌هایی مانند تافل، جی آرای و همچنین دوره تافل کودک و نوجوان از موفقیت‌های مهم این موسسه است. آموزشگاه زبان نگار در زمینه تدریس دیگر زبان‌های خارجی نیز فعالیت می‌کند.

موسسه زبان آفرینش:

موسسه زبان آفرینش یکی از بهترین مؤسسات زبان تهران است که با برگزاری منظم و دوره‌ای آزمون آیلتس به شهرت رسیده است. این موسسه با بهره‌گیری از اساتید باتجربه و خوش‌نام و همچنین ارائه برنامه‌های درسی منظم توانسته است اعتبار خود را حفظ کند. موسسه زبان آفرینش با داشتن دو شعبه فعال در شهر تهران و آموزش دیگر زبان‌های زنده دنیا توانسته موفقیت زیادی در آموزش کسب کند. موسسه زبان آفرینش دوره‌های مبتدی و پیشرفته زبان انگلیسی را برای رده سنی مختلف برگزار کرده و در زمینه تحصیلات تکمیلی نیز فعالیت می‌کند.

کانون زبان ایران:

کانون-زبان-ایران

یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین مؤسسات زبان تهران کانون زبان ایران است. این موسسه آموزش زبان انگلیسی را در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته به دانشجویان ارائه می‌کند و توانسته است کارنامه درخشانی را طی سالیان گذشته از خود به جای بگذارد. این موسسه علاوه بر زبان انگلیسی سایر زبان‌های زنده دنیا را آموزش می‌دهد. کانون زبان ایران دوره‌های آموزشی برای تمام سنین و در قالب مبتدی و پیشرفته به متقاضیان ارائه می‌کند. برگزاری دوره‌های مکالمه گرامر به همراه بهره‌گیری از منابع معتبر و وسایل کمک‌آموزشی صوتی و تصویری، پشتیبانی از دانشجویان در فضای مجازی و برخورداری از سایت معتبر از دیگر امکانات این موسسه است.

موسسه ایران کانادا:

موسسه ایران کانادا نیز یکی از مؤسسات برتر در زمینه آموزش زبان در تهران است. این مؤسسه دوره‌های مختلف برای آموزش زبان برگزار کرده و دوره‌های تخصصی زبان ازجمله تافل و آیلتس را نیز به‌صورت حرفه‌ای و پیشرفته در این موسسه ارائه می‌شود. متقاضیان بعد از گذراندن دوره‌های مقدماتی می‌توانند وارد دوره آیلتس شوند.

موسسه سخن برتر:

موسسه سخن برتر با شعار شهریه بعد از آموزش فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از اهداف کلی این موسسه برگزاری حرفه‌ای کلیه سطوح آموزشی زبان در این موسسه است و توانسته است رضایت مشتریان خود را به‌خوبی کسب کند. موسسه سخن برتر همچنین دوره‌های تخصصی برای مشاغل گوناگون را برگزار می‌کند. دوره آموزشی مترجمی نیز یکی از دوره‌های مهم این موسسه است که در سال‌های گذشته با تربیت مترجمان حرفه‌ای توانسته است بخشی از نیاز سازمان‌ها و ادارات به مترجم حرفه‌ای را رفع کند. برگزاری دوره‌های عمومی و خصوصی و دوره‌های آیلتس از دیگر فعالیت‌های این آموزشگاه معتبر است.

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان:

آموزشگاه-زبان-سفیر-گفتمان

آموزشگاه سفیر گفتمان ازجمله آموزشگاه‌های برتر در زمینه آموزش زبان در تهران است. این موسسه با داشتن شعبات متعدد در سراسر کشور و کشورهای خارجی توانسته است اعتبار زیادی برای خود کسب کند. بهره‌گیری از اساتید مجرب و حرفه‌ای در قالب برنامه آموزشی مدون و حرفه‌ای توانسته است موسسه سفیر گفتمان را به این سطح از مقبولیت برساند. ضمن اینکه زبان آموزان در مدت برگزاری دوره از مشاوره و راهنمایی پشتیبان موسسه برخوردار می‌شوند. سفیر گفتمان دارای گواهینامه کیفی ISO 9001 و ISO 9002 است که نشان‌دهنده سطح بالای کیفیت آموزشی در این موسسه است. برگزاری دوره‌های مجازی و حضوری، بهره‌گیری از آخرین و پیشرفته‌ترین متد آموزشی، اساتید باتجربه و حرفه‌ای، شهریه مناسب دوره‌ها، برگزاری دوره‌های مبتدی و پیشرفته و همچنین امکان برگزاری دوره‌های خصوصی از دیگر ویژگی‌های موسسه سفیر گفتمان است.

آموزشگاه زبان گات:

آموزشگاه-زبان-گات

آموزشگاه زبان گات یکی از مؤسسات برتر زبان در تهران است و بیش از 20 زبان زنده دنیا را آموزش می‌دهد. این موسسه تنها مختص افراد بزرگ‌سال بوده و برای افراد با رده سنی زیر 18 سال برنامه آموزشی ارائه نمی‌دهد.

موسسه گات انواع دوره‌های زبان به‌صورت ترمیک و فشرده و در سطوح مختلف را ارائه می‌دهد. سطوح مبتدی و متوسط و دوره‌های پیشرفته با متد و کتاب‌های مختلفی به متقاضیان آموزش داده می‌شوند. انواع زبان‌های انگلیسی، چینی، آلمانی، روسی، کره‌ای و. در این موسسه ارائه می‌شود.

موسسه زبان گات تدریس زبان آلمانی را به‌صورت حرفه‌ای و با متد مورد تائید سفارت آلمان آموزش می‌دهد. زبان آلمانی از A1 تا c2 به‌صورت ترمیک، گروهی، فشرده، نیمه فشرده و خصوصی در این موسسه ارائه می‌شود. موسسه زبان گات زبان چینی را بر اساس متد 345 تدریس می‌کند و در کنار منابع مورد تائید سفارت از دیگر منابع کمک‌آموزشی بهره گرفته می‌شود.

اولین نفری باشید که نظر می‌دهید افزودن نظر +
برچسب های مرتبط

آگهی های مشابه معرفی بیش از 10 آموزشگاه‌ زبان تهران